Flyvergrillen kl. 20? (kbh)
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 16-07-03 18:31

Hey!

Nogen, der er frisk på at mødes ude ved Flyvergrillen kl 20.15? Jeg suser i
hvert fald derud og spiser en is sammen med Rune (tidl. TDM850).

Håber vi ses!

--
Tony
Kilofazer

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 16-07-03 18:32

Tony Lorentzen wrote:

> Nogen, der er frisk på at mødes ude ved Flyvergrillen kl 20.15? Jeg
> suser i hvert fald derud og spiser en is sammen med Rune (tidl.
> TDM850).

Der skulle naturligvis have stået kl. 20.15 i subject også... Fik lige
trykket "send" for hurtigt...

--
Tony
Kilofazer

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 16-07-03 18:37

Tony Lorentzen wrote:

> Der skulle naturligvis have stået kl. 20.15 i subject også... Fik lige
> trykket "send" for hurtigt...

Og der skulle naturligvis også have været en kort forklaring med til de, der
ikke kender flyvergrillen.

Kig her: http://www.highways.dk/danmark/kobenhavn/flyvergrillen.html

--
Tony
Kilofazer

Fra : RuneR

Dato : 16-07-03 20:54

Tony Lorentzen wrote:
> Hey!
>
> Nogen, der er frisk på at mødes ude ved Flyvergrillen kl 20.15? Jeg
> suser i hvert fald derud og spiser en is sammen med Rune (tidl.
> TDM850).

Far ik sur, far er skuffet over fremmødet

> Håber vi ses!

MVH Rune

Fra : Richard

Dato : 16-07-03 20:54

RuneR wrote:

> Far ik sur, far er skuffet over fremmødet

Ku' I så ikke foreslå et lettere til gængeligt sted fx ude på vestegnen;
man skal jo rundt om hele byen ad kedelige veje for at komme ud og stå
og hoppe på den knold

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade

Fra : Stefan Jørgensen

Dato : 16-07-03 22:24

Jeg ville sgu ellers gerne have været med derude, men nåede ikke at se
tilbuddet før chefen fandt på noget andet at lave.

Stefan RF600

Fra : Hans Joergensen

Dato : 17-07-03 08:33

RuneR wrote:
> Far ik sur, far er skuffet over fremmødet

Advar da i bedre tid :) jeg havde jo lige forklaret kæresten at jeg
fanme ikke gad køre nogle steder for at undgå at blive sendt i Føtex,
da jeg så indlægget.

Så kunne jeg jo ikke så godt sige 'jeg kører lige på Flyvergrillen'.

// Hans
--
Jeg - og andre - bliver gladest hvis man følger retningslinierne
http://www.usenet.dk/netikette/ .. på forhånd tak :)