MC-ulykke i sverige
Fra : Brian Luckow

Dato : 16-07-03 08:12

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1298&a=158997&previousRenderType=6

Puha, der har sgu været knald på. :(

Mvh., Brian Luckow

Fra : MKS - 74

Dato : 16-07-03 08:23

On Wed, 16 Jul 2003 09:12:14 +0200, "Brian Luckow"
<luckowb@grafisk.dk> wrote:

>http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1298&a=158997&previousRenderType=6
>
>Puha, der har sgu været knald på. :(

Givetvis,ikke oplæg til diskussion af noget relativt ligegyldigt her
after the fact,men alligevel undres man noget over teksten :

"I motsatt färdriktning närmade sig mc-föraren på en Honda
750-kubikare RC30. "

og

"Hondamodellen var en sporttouringmodell och inget fartvidunder,
enligt Pekka Stenvall på Honda Mc i Kungsbacka.

- Den har maxhastighet på 170-180 kilometer i timmen och utmärkta
bromsar."

Øhhhh hvad....

--
-Michael

Fra : Hekto

Dato : 16-07-03 08:58

In article <b8v9hvs2vnhl6u2fev3d3d0q3roetcau0d@4ax.com>,
Priller@tiscali.dk says...

> [...]
> enligt Pekka Stenvall på Honda Mc i Kungsbacka.
>
> - Den har maxhastighet på 170-180 kilometer i timmen och utmärkta

Noget tyder på at MC er blevet overset af golfen, der svingede til
venstre.

Selv om Honda-forhandleren forsøger at nedtone RC30'erens
præstationer, har der vist været knald på liggehønen!!
--
Brian/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi lave en Pizza-racer???? (En Italo-freaket Japs'er)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : MKS - 74

Dato : 16-07-03 09:23

On Wed, 16 Jul 2003 09:57:58 +0200, Hekto
<hekto@dkfritidmotorcykel-MAPSON-.dk> wrote:

>Selv om Honda-forhandleren forsøger at nedtone RC30'erens
>præstationer

Ja tak - der er vist noget der ikke stemmer der....

>, har der vist været knald på læggehønen!!

Det har der helt klart når cyklen nærmest er begravet 1.5 meter inde i
siden på Golfen - jeg prøver altid at undgå - i det omfang det er
muligt - at mødes med en krydsende bilist,og ellers i det mindste at
sætte hastigheden ned til noget hvor man har en mulighed for at
reagere...

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : Martin

Dato : 16-07-03 09:33

> [...]
>
> --
> -Michael
> Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Ja det kan du sagtens sige,,,, på en 250'er

Fra : MKS - 74

Dato : 16-07-03 09:32

On Wed, 16 Jul 2003 08:32:59 GMT, "Martin" <Maximus@hotmail.com>
wrote:

>Ja det kan du sagtens sige,,,, på en 250'er

Hmmm - du kender vist ikke en RS250'er hva'....

Fra : Moller

Dato : 16-07-03 09:41

> Hmmm - du kender vist ikke en RS250'er hva'....

Nej da :) kubic er kubic, og du ved jo udemærkede godt at så har hverken
vægt eller heste, eller afjedring eller noget andet noget at sige.... for vi
alle ved at en gammel GPZ750 er laaaaaaaangt hurtigere end en RS250 *LOL*
for den har jo 3 gange så mange cubic..

VH
Lars Molnit
Suzuki GSF 1200 S, som må være ca. 4-5 gange hurtigere end en RS250
*GGGGGGGGGGGG*
MZ ETZ 251 CDi

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 16-07-03 09:53

Moller wrote:

> [...]
>
> VH
> Lars Molnit
> Suzuki GSF 1200 S, som må være ca. 4-5 gange hurtigere end en

Hvad så med monent?

Rossi rules!

--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Hekto

Dato : 16-07-03 10:07

In article <3f150f01$0$244$bc7fd3c@news.sonofon.dk>, news@molnit.com
says...
> [...]
> alle ved at en gammel GPZ750 er laaaaaaaangt hurtigere end en RS250 *LOL*

Høøøh! ... den kan da næsten køre i cirkler omkring sådan en tons-tung
7½'er!!! *GGGGG*

Fra : Martin

Dato : 16-07-03 10:15

"MKS - 74" <Priller@tiscali.dk> wrote in message

> [...]
>
> --
> -Michael
> Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Jo.... det gør jeg....

Martin

Fra : MKS - 74

Dato : 16-07-03 10:38

On Wed, 16 Jul 2003 09:14:51 GMT, "Martin" <Maximus@hotmail.com>
wrote:

> Jo.... det gør jeg....

He-he...poor save

Ellers må du lige forklare...

Forresten så kørte min RS250'er aldrig i trafikken - det var en ren
racebike...så egentlig har du jo faktisk ret det kan jeg jo sagtens
sige for jeg mødte (heldigvis da) aldrig nogle krydsende bilister der
.

--
-Michael

Fra : Martin

Dato : 16-07-03 12:08

> [...]
> racebike...så egentlig har du jo faktisk ret det kan jeg jo sagtens
> sige for jeg mødte (heldigvis da) aldrig nogle krydsende bilister der

øhh forklare hvad ??

Jeg kender godt en rs250
Jeg syntes ikke der er særlig vild.
Jeg syntes den er rimelig imponerende af er 250'er at være.

hvad er der at forklare ??

MArtin

Fra : MKS - 74

Dato : 16-07-03 12:17

On Wed, 16 Jul 2003 11:07:36 GMT, "Martin" <Maximus@hotmail.com>
wrote:

>øhh forklare hvad ??
>Jeg kender godt en rs250

Fair nok - hvis du siger det .

>Jeg syntes ikke der er særlig vild.

Næh det har du da sådan set ret i så den går jo kun +200 km/t og ikke
+250 km/t og sådan en cykel er jo pr. def. ikke særlig vild, og i
forhold til en Aprilia RSW250 er den jo direkte bovlam,nej vent sørens
osse det er jo også kun en 250'er,nå men så i forhold til en RCV da.

I forhold til en hvilken som helst anden gadecykel så er sagen måske
lidt anderledes,naturligvis kun min mening,du har da ret til at mene
det som åbenbart _var_ tilfældet....

>Jeg syntes den er rimelig imponerende af er 250'er at være.
>hvad er der at forklare ??

Nøh - jeg tænkte bare at at du måske havde en eller anden snu bagtanke
og ikke bare mente det bogstaveligt,jeg ser nu at det ikke er
tilfældet ....men det er nu også ret morsomt så på sin egen
måde,som du også kan se lidt af de kommentarer du fik.

Fra : Martin

Dato : 16-07-03 12:47

> [...]
>
> --
> -Michael
> Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

tak.. det var de meget venligt af dig at jeg gerne må have min egen mening
,.

Martin..

Fra : MKS - 74

Dato : 16-07-03 12:46

On Wed, 16 Jul 2003 11:46:35 GMT, "Martin" <Maximus@hotmail.com>
wrote:

>tak.. det var de meget venligt af dig at jeg gerne må have min egen mening
>,

Hæ - sådan er jeg bare,idag er der tilbud - 2 sjove meninger for een
kr.,så har du en mere så kom bare med den,det skal ikke koste dig
noget

Martin - skær lidt i dine quotes ik' ...

--
-Michael

Fra : Moller

Dato : 16-07-03 09:36

"Martin" <Maximus@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "ellers i det mindste at

> Ja det kan du sagtens sige,,,, på en 250'er

Hvordan skal det menes ??? for med en RS250'er er det sgi svært at holde
den nede i en hastighed som er lovlig.

På den anden side, "rammade den cirka 240 kilo tunga motorcykeln" vejer
en RC30 ikke en del mindre ??? min bandit 1200 vejer 220 tør, og den er mega
tung, så man må håbe det er en fejl, eller også må det da være Goldwing
udgaven af en RC30 :)

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S

Fra : MKS - 74

Dato : 16-07-03 09:40

On Wed, 16 Jul 2003 10:36:24 +0200, "Moller" <news@molnit.com> wrote:

> [...]
>tung, så man må håbe det er en fejl, eller også må det da være Goldwing

Ja som sagt,der er noget der ikke helt rimer i den artikel,en RC30
vejer std. ca. 185 kg tør og går ca. 260 km/t på toppen....

--
-Michael

Fra : Moller

Dato : 16-07-03 09:46

> Ja som sagt,der er noget der ikke helt rimer i den artikel,en RC30
> vejer std. ca. 185 kg tør og går ca. 260 km/t på toppen....

Kan jo være en speciel Goldwing RC30 udgave, som er droslet for at få
mere bundtræk :) *GGG* den heder nok RC30GW :)

VH
Lars Molnit

Fra : Chr

Dato : 16-07-03 09:52

Moller wrote:

> [...]

> Kan jo være en speciel Goldwing RC30 udgave, som er droslet for at få
> mere bundtræk :) *GGG* den heder nok RC30GW :)

Han har nok byttet rundt på topfart/vægt..
Så ser det mere fornuftigt ud..

Fra : Megas

Dato : 16-07-03 12:51

> [...]
> enligt Pekka Stenvall på Honda Mc i Kungsbacka.
>
> - Den har maxhastighet på 170-180 kilometer i timmen och utmärkta

Dér kan man se.. Selv svenskerne er klar over at Honda ik kan bygge hurtige
maskiner :D
Men jeg kan da godt forstå du undres, men den har sikkert haft medvind

--
Megas

2003 Kawa ZX12 turbo, lattergas
& alkohol/vand-injection købes
bud: 500,-kr & en gammel Ford Sierra

Fra : Ninja Rider

Dato : 16-07-03 13:25

Hejsa

Megas wrote:
> Dér kan man se.. Selv svenskerne er klar over at Honda ik kan bygge hurtige
> maskiner :D

Grinner....

> Men jeg kan da godt forstå du undres, men den har sikkert haft medvind

Ja, mon ikke.....

Mvh Emil
--
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk