hvilke hjemmesider til mc køb??
Fra : D19SakaPOPPE

Dato : 15-07-03 21:46

jeg kender dba.dk
men er der ikke andre, hvor der er mange mc´er, brugte, evt. en forhandler??

jeg regner med at tage mc kort her i sommer, og regner med at købe en mc til
ca. 30000,-, men hvilke en skal jeg købe??
det skal ikke være en virago, den kan jeg ikke lide, men gerne en uden
kåber, osv.

--
Dennis
Randers

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 15-07-03 22:16

> [...]
> ca. 30000,-, men hvilke en skal jeg købe??
> det skal ikke være en virago, den kan jeg ikke lide, men gerne en uden

Find nogle mc-revyer og kig dem igennem - og led så efter dem, som tiltaler
dig givet dit prisleje og øvrige præferencer.

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 15-07-03 23:05

Et bud var måske GS500E eller Bandit 400.

Mvh Thomas