Cross/enduro træningslejr i Sverige :-)
Fra : dots

Dato : 15-07-03 19:37

Til pigerne på NG

D. 29.-31. august er der cross/enduro træningslejr på Tibro Motorstadion
Sverige - kun for piger - i alle aldre og på alle niveauer, med
instruktør.
Det koster kun 800:- svenske kr at deltage, incl baneleje og mad alle dage.

Jeg kører derop på min Honda, over Grenå - Varberg er det kun ca 250 km.
Nogen der vil med ???

- dots -
Honda CRM125 R
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=216

Fra : Claus Rittig

Dato : 15-07-03 22:01

"dots" <dots@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
dage.

> Jeg kører derop på min Honda, over Grenå - Varberg er det kun ca 250 km.

[High pitch voice on]

Ja, det vil jeg gerne!

[High pitch voice off]

Menæh, jeg må nok hellere blive hjemme...

Rittig

Fra : dots

Dato : 15-07-03 23:09

> [High pitch voice on]
>
> Ja, det vil jeg gerne!
>
> [High pitch voice off]
>
> Menæh, jeg må nok hellere blive hjemme...
>
> Rittig

Hehe, du må ud på lidt fler af de stunts, hvor du er liige ve' at bli'e te
en pi'e - måske ka' du nå det endnu

dots

Fra : Stefan Hansen

Dato : 16-07-03 19:25

"dots" <dots@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
>
> - dots -
> Honda CRM125 R
>
> ja lysten mangler ikke, men det er sgu et stort spring og få lavet den
operation !!!.Ved du om de holder noget lign. for mænd på et tidspunk ???

MVH. stefan XT350

Fra : dots

Dato : 16-07-03 22:25

"Stefan Hansen" <xxx@kom.auc.dk> skrev i en meddelelse
Ved du om de holder noget lign. for mænd på et tidspunk ???

> MVH. stefan XT350

Næh, ikke lige nu, men måske man ku finde ud af det.
Jeg skal holde nok øje og øre, og sige til hvis der er noget

dots