Transport
Fra : Tue

Dato : 15-07-03 18:37

Så er GS'en fundet nu mangler jeg bare at få den hjem... Den står ca. 110km
fra hvor jeg bor og jeg har først kort til den om 14 dage. Så jeg er ved at
finde en måde at få mc hjem til mig uden at jeg ulovligt skal til at køre
den. Evt. på en trailer eller andet. Er det evt. nogle i Aalborg området der
har en trailer eller andet smart de er villige til at leje/låne ud til
transport af mc???

--

mvh. Tue

Fra : Brian Kjær

Dato : 15-07-03 18:46

Tjek let7.dk - han henter hjem i varevogn - ring og få en pris

/Brian

Fra : Brian Sørup

Dato : 15-07-03 19:16

> [...]
Aalborg området der
> har en trailer eller andet smart de er villige til at

Du kan leje mig billigt... :)

Jeg skal gerne køre din MC til Ålborg for dig - du kan køre
foran i bil ( du har vel kort til madkasse?), på den måde
bestemmer du tempoet og jeg får lidt frisk luft......
--
Brian Sørup

Fra : Christian

Dato : 16-07-03 10:14

> [...]

> foran i bil ( du har vel kort til madkasse?), på den måde
> bestemmer du tempoet og jeg får lidt frisk luft......

Jeg kunnne da også godt tænke mig at prøve en GS'er...

VF500FII