Tyskernes neddrosling af Honda CBR 600 PC3~
Fra : TheHobbit

Dato : 15-07-03 11:38

...lige et droslings frage mere!

Tyskerne har en mængde neddroslede Honda CBR 600 PC31/35 til samme eller
lidt mindre pris sammenlignet med de "store" modeller - men med ca. 1/4 -
1/5 km antal.

Hvordan har de droslet og hvad koster det at få "afdroslet" sådan en
fætter?? (I tyskland eller dk)

Stephan Hansen - Suzuki GS500E '99
www.StephanNet.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=297

- We who are about to die salute you -

Fra : MKS - 74

Dato : 15-07-03 11:55

On Tue, 15 Jul 2003 12:37:54 +0200, "TheHobbit" <hobbit@protek.dk>
wrote:

>Hvordan har de droslet og hvad koster det at få "afdroslet" sådan en
>fætter?? (I tyskland eller dk)

Det er ikke nødvendigvis altid det samme,nogle af dem er droslet til
98 hk/72 kW - morsomt ikke - via vinkeljern på gaskablet ,det var min
og det koster 0 kr. og 30 sek. at afmontere,andre er tit droslet via
skiver i indsugningen,det koster heller ikke rigtig noget særligt at
afdrosle,du kan tit se det i annoncen,når der står kan lev. som 25/74
kW så er det fordi det er noget simpelt.Jeg vil ikke udelukke at det
undertiden kan være mere komplicerede ting,som tænding,udstødning,
knaster m.m men det er min erfaring sofar at det for CBR600'erens
vedkommende typisk er noget simpelt.Det vil iøvrigt typisk være
beskrevet i cyklens fahrzeugsbrief (reg. papirer) hvordan droslingen
er foretaget - med andre ord en droslet CBR600 er sjældent en særlig
stor hindring,men spørg tyskeren først for at være på den sikre side.

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : TheHobbit

Dato : 15-07-03 12:02

Dem jeg har set er droslet til 34 hk, har du nogen idé om (gæt på) hvad det
kan være??

Stephan

Fra : MKS - 74

Dato : 15-07-03 12:04

On Tue, 15 Jul 2003 13:02:29 +0200, "TheHobbit" <hobbit@protek.dk>
wrote:

>Dem jeg har set er droslet til 34 hk, har du nogen idé om (gæt på) hvad det
>kan være??

Gæt ja - skiver i indsugningen = en simpel ting,mange af cyklerne der
står til salg med 25 kW/34 hk,er netop annonceret med at de kan
leveres enten droslet eller fuldeffekt fordi konverteringen er simpel.

Fra : Ninja Rider

Dato : 15-07-03 12:07

Hejsa

TheHobbit wrote:
> Dem jeg har set er droslet til 34 hk, har du nogen idé om (gæt på) hvad det
> kan være??

Det er normalt vis, nogle skiver i Indsugningen. Det kræver bare at du
piller dem ud. (DVS. du skal have det hele skildt ad, og have
karburatorene af)
Muligvis skal den omdysses, men jeg er ikke sikker.

Mvh Emil
--
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk
Scream if you wanna go faster....