Lidt OT, Highsider i TourdeFrance
Fra : Michael Makne Jørgen~

Dato : 14-07-03 18:11

Boteros styrt i TourdeFrance lignede det ikke meget en highsider?????

mvh.

Michael
TDM850

Fra : Michael Makne Jørgen~

Dato : 14-07-03 18:12

"Michael Makne Jørgensen" <michael@makne.nospam.dk> wrote in

> Boteros styrt i TourdeFrance lignede det ikke meget en highsider?????
>
> mvh.
>
> Michael
> TDM850

Beloki ikke Botero......

Fra : Boya

Dato : 15-07-03 14:49

"Michael Makne Jørgensen" <michael@makne.nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Boteros styrt i TourdeFrance lignede det ikke meget en highsider?????
>
> mvh.
>
> Michael
> TDM850

Hvad er TourdeFrance ?

Hilsen Bo YA

Fra : Brian

Dato : 15-07-03 15:26

Hvad er en Highsider?
(Beloki)
Brian

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 15-07-03 15:29

> Hvad er en Highsider?

Svaret befinder sig i kategorien for "Dyre og farlige ting man kan udsætte
sig for". Korrekt svar vurderes til 400 kr. for ikke mc-folk.

Fra : Peter Aagaard

Dato : 15-07-03 16:26

Boya wrote:
> "Michael Makne Jørgensen" <michael@makne.nospam.dk> skrev i en
> meddelelse news:Xns93B8C31BFF5A5michaelmaknedk@212.54.64.135...

> Hvad er TourdeFrance ?

Jeg har aldrig helt fundet ud af hvad det går ud på, men det er noget med at
der skal være to på cyklen, og helst med onboard camera

Mvh. Peter
(RSV Mille)