Annoncering af træf?
Fra : Brian W.

Dato : 14-07-03 17:33

Hvordan er det nu lige det er med det ?? Må jeg poste en invitation, eller
skal jeg sende den til hvert enkelt???

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155
http://home1.stofanet.dk/cashman

............" Wanted : Honda Blackbird, For Sale : Yzfr
thunderace"...........

Fra : Tobias Møller Larsen

Dato : 14-07-03 20:18

"Brian W." <Brian.wXXX@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Brian Laursen

> http://home1.stofanet.dk/cashman
>
> ..........." Wanted : Honda Blackbird, For Sale : Yzfr

Jeg kan ikke se noget galt i at du poster den. Det er jo MC relevant.

Tobias

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 14-07-03 22:07

Brian W. wrote:

> Hvordan er det nu lige det er med det ?? Må jeg poste en invitation,
> eller skal jeg sende den til hvert enkelt???

Post du den bare!

Du kan jo også lægge den ind i kalenderen på www.dkfritidmotorcykel.dk

--
Tony
Kilofazer

Fra : Steen Gruby

Dato : 14-07-03 22:46

On Mon, 14 Jul 2003 18:33:17 +0200, "Brian W."
<Brian.wXXX@mail1.stofanet.dk> wrote:

Hej Brian.

>Hvordan er det nu lige det er med det ?? Må jeg poste en invitation, eller
>skal jeg sende den til hvert enkelt???

Efter devisen: Det er nemmere at få tilgivelse end tilladelse, tror
jeg bare du skal poste den.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
NSU Super FOX 1958
www.gruby.dk

Fra : Brian W.

Dato : 15-07-03 16:37

Steen Gruby wrote:
> [...]
> <Brian.wXXX@mail1.stofanet.dk> wrote:
>
> Hej Brian.

> Efter devisen: Det er nemmere at få tilgivelse end tilladelse, tror

Okay det gør jeg så. Tager chancen.