Om maskinen er droslet eller ikke?!?
Fra : Loonie

Dato : 14-07-03 17:01

Hej!

Jeg har en ZX-10, som sælger hævdede at ikke var droslet. Hvordan kan jeg
konstatere dette uden at skulle ofre en ½ sandkasse på en rullefelt-test?

Nogen ideer!

Mvh.
Loonie...
Fjern NONO ved reply

Fra : Brian

Dato : 14-07-03 17:31

Kør en tur til tyskland, og fyr den af?
Brian

Fra : Brian W.

Dato : 14-07-03 17:42

Brian wrote:
> Kør en tur til tyskland, og fyr den af?
> Brian
>
> "Loonie" <NONOloonie@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

Njaa mon ikke man ville kunne mærke forskellen bare ved at lave en hård
acceleration???? Evt. prøve en der ikke er droslet inden???

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155
http://home1.stofanet.dk/cashman

............" Wanted : Honda Blackbird, For Sale : Yzfr
thunderace"...........

Fra : Hekto

Dato : 14-07-03 20:59

In article <nrAQa.276$hK6.268@news.get2net.dk>, Loonie says...
> Hej!
>
> Jeg har en ZX-10, som sælger hævdede at ikke var droslet. Hvordan kan jeg
> konstatere dette uden at skulle ofre en ½ sandkasse på en rullefelt-test?

En enkelt tur på rullefeldt koster vel omkring en værkstedstime, så
vildt dyrt er det ikke. Samtidig kan man så få lidt info om justeringen
m.m.

--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi bygge en Pizza-Racer? (en Italo-Freaket Japs'er)
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Ninja Rider

Dato : 15-07-03 00:39

Hejsa

> En enkelt tur på rullefeldt koster vel omkring en værkstedstime, så
> vildt dyrt er det ikke. Samtidig kan man så få lidt info om justeringen
> m.m.

Koster normalt 300,- hvilket jeg ikke synes er dyrt!

Mvh Emil
--
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk
Scream if you wanna go faster....

Fra : Pwh

Dato : 15-07-03 08:14

Ninja Rider wrote:
> Hejsa

> Koster normalt 300,- hvilket jeg ikke synes er dyrt!

Du kan jo evnt tage det med i den kontrakt i skriver, at sælger
garanterer at mc'en ikke er droslet. Gør ham samtidig opmærksom
på at du vil smide den i et rullefeldt med det samme du får den hjem.
Hvis det så viser sig at den er droslet, hænger sælger teoretisk på at få fjernet droslingen.
Men det bedste er nok at kræve dokumentationfor at den yder det den skal inden handlen bliver afsluttet.

/Jens KR-1 (garanteret udroslet)

Fra : SN

Dato : 15-07-03 09:50

Hej Loonie
Det er meget nemt at finde ud af... hvis en zx10 er droslet til 100 hk ved
vedhjælp af afstandsstykker på vacuum gasspjælende trækker den ikke ud til
mere end 9000 omdr .Du kan eksempelvis prøve det i 1. eller 2. gear...
M.v.h
Søren N
Kawasaki zzr1100