Til 2-takt fans
Fra : Jan Jensen

Dato : 14-07-03 14:12

http://www.home.zonnet.nl/ruiter2432/48.wmv

Hugget fra bil-gruppen.

Jan

Fra : Hekto

Dato : 14-07-03 14:34

In article <3f12ac3b$0$97258$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
janjensen@mail.dk says...
> http://www.home.zonnet.nl/ruiter2432/48.wmv
>
> Hugget fra bil-gruppen.
>
> Jan

Jeg kan se den ryger, og har en vis lighed med en MC; men hvad f.....
er det???? =
--
Brian/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi lave en Pizza-racer???? (En Italo-freaket Japs'er)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Megas

Dato : 14-07-03 14:48

Hekto wrote:
> In article <3f12ac3b$0$97258$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
> janjensen@mail.dk says...

> Jeg kan se den ryger, og har en vis lighed med en MC; men hvad f.....
> er det???? =

En hollandsk Kawa 3xV16 2tag Den kender alle sguda.. Ik´..? *lol* De er
gale, totalt gale *G* Gad vide hvad det er for en lyd der er i starten af
klippet.?

--
Megas

2003 Kawa ZX12 turbo, lattergas
& alkohol/vand-injection købes
bud: 500,-kr & en gammel Ford Sierra

Fra : Hekto

Dato : 14-07-03 15:26

In article <beucbb$1atm$1@news.cybercity.dk>, Megas*NOSPAM*@email.dk
says...
> En hollandsk Kawa 3xV16 2tag Den kender alle sguda.. Ik´..? *lol* De er
> gale, totalt gale *G* Gad vide hvad det er for en lyd der er i starten af
> klippet.?

Jeg har set dem 57 0g 8 cylinderede ved sammenbygning af motorer; men
ikke dette!
Gu' ved hvor mange af cylindrene der er fup!?

Fra : Spiff

Dato : 14-07-03 15:57

> gale, totalt gale *G* Gad vide hvad det er for en lyd der er i starten af
> klippet.?

De starter sikkert en gruppe af cyldere op via elstart og bruger dem til at
starte de øvrige cylendere op via en ekstra kobling.

MVH
Jesper

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 14-07-03 20:20

"Spiff" <xx@xxx.com> wrote in message

> De starter sikkert en gruppe af cyldere op via elstart og bruger dem til
at
> starte de øvrige cylendere op via en ekstra kobling.

Nej quote :The bike has a small 75cc "Donkey" engine under the seat to start
it."

og alene motor og box vejer et ton så spørgsmålet er om man kan kalde det en
motorcykel?

her er hele linket med fakta og en temmelig overgejlet rd 350
http://www.yamaha-rd.com/forum/viewtopic.php?t=28362

ellers en fed lyd der kommer ud af den satan
--
Allan(fzr600us)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209

Fra : Hekto

Dato : 14-07-03 20:57

In article <UnDQa.18236$Kb2.1002086@news010.worldonline.dk>, Allan
Jørgensen says...
> [...]
> it."
>
> og alene motor og box vejer et ton så spørgsmålet er om man kan kalde det en

Synd for alle de dejlige kawa-reservedele der er spildt på sådan noget
pjat!
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi bygge en Pizza-Racer? (en Italo-Freaket Japs'er)
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Pwh

Dato : 14-07-03 21:59

Hekto wrote:
> In article <UnDQa.18236$Kb2.1002086@news010.worldonline.dk>, Allan
> Jørgensen says...

> Synd for alle de dejlige kawa-reservedele der er spildt på sådan noget
> pjat!

Helt enig, lige min første tanke. fulstændigt tåbelig konstruktion.

/Jens Kawa KR-1

Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-07-03 09:45

Hekto wrote:
> Synd for alle de dejlige kawa-reservedele der er spildt på sådan noget
> pjat!

Jeg spørger bare: Hvor i alverden er de 48 expansionspotter?

// Hans
--
RD350 YPVS - Supporting global warming since 1985

Fra : Hekto

Dato : 16-07-03 10:09

In article <slrnbha44t.1gq.haj@enterprise-server.dk>, haj@enterprise-
server.dk says...
> Jeg spørger bare: Hvor i alverden er de 48 expansionspotter?

Alene den manglende tilstedeværelse af sligt, viser at det er spild af
kawadele! Det tohjulede vrag med 48 cylindre kan måske drive en
plæneklipper; men ikke maget andet!
Han tager det jo heller ikke selv seriøst, eftersom der kun er 6
kaburatorer på!

Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-07-03 10:38

Hekto wrote:
> [...]
> plæneklipper; men ikke maget andet!
> Han tager det jo heller ikke selv seriøst, eftersom der kun er 6

Yeb ... skal vi skyde på at hver cylinder yder max 5-8 heste? hvor
meget yder sådan en kwakker 250 mon normalt?

// Hans
--
UNIX Admin søger arbejde, http://nathue.dk/?page=cv

Fra : Hekto

Dato : 16-07-03 11:25

In article <slrnbha78h.1gq.haj@enterprise-server.dk>, haj@enterprise-
server.dk says...
> Yeb ... skal vi skyde på at hver cylinder yder max 5-8 heste? hvor
> meget yder sådan en kwakker 250 mon normalt?

3-cyl. ca. 12 HK/cyl
KR-1 ca. 30 HK/cyl

Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 14-07-03 22:59

Megas wrote:
> Hekto wrote:

<snip>

> En hollandsk Kawa 3xV16 2tag Den kender alle sguda.. Ik´..? *lol*
> De er gale, totalt gale *G* Gad vide hvad det er for en lyd der er i
> starten af klippet.?

Lyden i starten må være den 75 kubik motor som bruges til at rykke
misfosteret i gang.
Det er nu alligevel herligt at der findes skøre sjæle som kan fuínde på at
bruge ufatteligt mange timer
på at realisere et sådant projekt (som garanteret er fostret i en 75 hestes
brandert (væddemål ?))

Bent Erik Thomsen
nær Aalborg
Pga. SPAM benyt nedenstående email:
bmw (snabela) poet (punktum) dk

1980 Suzuki GS850GT (Skal sælges: http://www.poet.dk/bmt/index.html)
1987 BMW K100RS (Skal pudses)
1992 Golf TD(i)

Fra : Hekto

Dato : 14-07-03 23:18

In article <3f132715$0$13225$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, Bent Erik
Thomsen says...

> [...]
> bruge ufatteligt mange timer
> på at realisere et sådant projekt (som garanteret er fostret i en 75 hestes

Så hellere brandert-projekter som ham der gik igang med at bygge en MC
m. var det ikke en 7 eller 12 liters eencylindret motor.

Der var een eller anden hjemmeside, med projektet, der virkelig
lykkedes!!

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 15-07-03 07:58

"Hekto" <hekto@dkfritidmotorcykelMAPSON.dk> wrote in message
> [...]
> m. var det ikke en 7 eller 12 liters eencylindret motor.
>
> Der var een eller anden hjemmeside, med projektet, der virkelig

jep eller ham ovre i england der byggede den 8 cylindrede kawa 2x z900/4
eller den 12 cylindrede 2x z1300/6 han efterfølgende støbte sammen. men
linket kan jeg selvfølgelig ikke finde

Fra : Kim Hansen

Dato : 14-07-03 14:38

Har jeg ret hvis jeg har set at det er en v 48 cyl ?

M.v.h.
Kim Hansen
Fyn

Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S

Fra : Jan Jensen

Dato : 14-07-03 15:58

Sorry, der manglede lidt yderligere henvisning:
http://www.yamaha-rd.com/forum/viewtopic.php?t=28362.
Det skulle være en Yams. Eller rettere, en hel del af dem.
Og stadig hugget fra bil-gruppen.

Jan

Fra : Megas

Dato : 14-07-03 17:19

Jan Jensen wrote:
> [...]
> http://www.yamaha-rd.com/forum/viewtopic.php?t=28362.
> Det skulle være en Yams. Eller rettere, en hel del af dem.

Aaah, jeg blev narret af at fyren der startede "tingesten" havde en kawa
t-shirt på :D

--
Megas

Fra : p.jarnbak

Dato : 14-07-03 09:51

"Jan Jensen" <janjensen@mail.dk> wrote in message
> Sorry, der manglede lidt yderligere henvisning:
> http://www.yamaha-rd.com/forum/viewtopic.php?t=28362.
> Det skulle være en Yams. Eller rettere, en hel del af dem.
> Og stadig hugget fra bil-gruppen.

Der står under fotoet at cylinderne er fra kawa 250cc s1 og kh250.
Hej Palle.

Fra : Jan Jensen

Dato : 14-07-03 18:06

Jamen det er da rigtigt! Jeg lod mig snyde af at det er fra en Yamaha-side.
Tanken minder også, om i det hele taget noget, om de gamle 3 cyl. Kawa´er.

Jan