Nu vi er ved det!
Fra : Kim Lundgaard

Dato : 13-07-03 22:27

Så er man godt hjemvendt fra skagen, og det er
da det vildteste træf! Vidste godt det var stort,
men såå stort, det troede jeg sgu ik

Lidt billeder: http://www.thormc.dk/traef6.htm
Forsiden: http://www.thormc.dk

Btw. Nogen der fik et billede af ham der lavede
brænder på en bordplade? så det ikke, men jeg
kunne lugte det!!!

Mvh. Kim
(Bandit600)

Fra : S.G

Dato : 14-07-03 00:53

> Så er man godt hjemvendt fra skagen, og det er
> da det vildteste træf! Vidste godt det var stort,
> men såå stort, det troede jeg sgu ik

Så kom med til Assen næste år så skal du se. Over 200.000 mcister i
løbet af weekenden mener jeg det officielle tal er (?)

Fra : S.G

Dato : 14-07-03 01:00

Nu vi er ved det
De er syge dernede.. Hold jer fra at campere på "tyskerpladsen" de går
fuldstændig amok dernede om natten. Brændende campingvogne og motorcykler
osv osv

Fra : Charlotte Petersson

Dato : 14-07-03 20:16

SÅ kan jeg bedre forstå det brændemærke i bordet.

--
Charlotte Petersson
Lykkelig ejer af en lortebrun guldvirago.

Fra : Per Emborg

Dato : 14-07-03 21:31

--
Per Emborg
x112kvik4u@dotcomprik.dk
"S.G" <diller@mbox301.get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Nu vi er ved det
> De er syge dernede.. Hold jer fra at campere på "tyskerpladsen" de går
> fuldstændig amok dernede om natten. Brændende campingvogne og motorcykler
> osv osv

Camping pladsen hedder Jan & Bertha

Hvis du synes at de gik amok i år så har du ikke været der før, fordi i år
var der meget stille da lokale borger havde lagt forbud osv over larmen
lugten og ja ................. så iår var der kun 50 % af de mennesker der
plejer at være og alt det store gear var ikke inde alle Tysker var blevet
advaret og en del kunne ikke komme ind når vagterne kunne se hvad det gik ud

Vi var meget rystet iår da det mere lignede en spejderlejr:)) selv om det er
lidt vildt
Jeg har en del billeder fra de sidse par år og de vil nok ryste de fleste

Per Emborg som nok ville komme til at savne den stemning som tilskuer vel at
bemærke