Billeder fra TPT
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 13-07-03 20:20

Aloha!

Så er der lagt billeder op fra TPT. Kig nærmere på:
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=244

Tak til alle DFMerne og Pimserne for et sjovt og hyggeligt træf! Det må
ganske afgjort gøres om igen næste år. Så må vi se om ikke vi kan få
koordineret det således at alle DFMerne og Pimserne slår lejr sammen - det
kunne da være hyl!

Også tak til Armand og MC Chaufførerne for deres gæstfrihed!

Og så lovede jeg vist at lægge videoklippene online. Jeg har ikke lige haft
tid til at komprimere dem, så her er de. De er jo optaget med et digital
kamera så kvaliteten er ikke så høj - og de varer kun 10-15 sek.

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/movies/mvi_1697.avi (3.7 mb)
Den forfærdelige syngende mand og lidt sultne Pimser og DFMere

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/movies/mvi_1699.avi (3.7 mb)
CB500 brænder og Bager, der siger "Hey det kunne min XJ'er så det kan den
der kraftedme også..."

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/movies/mvi_1700.avi (1.61 mb)
CB500 - hurtig brænder og jubel

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/movies/mvi_1702.avi (3.7 mb)
Christians FZR600R graver

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/movies/mvi_1705.avi (3.7 mb)
Christians FZR600R graver og brænder til stor jubel for skaren

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/movies/mvi_1708.avi (3.7 mb)
Yamaha Teneré (så vidt jeg husker) der VIRKELIG kan grave!

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/movies/mvi_1709.avi (3.7 mb)
Teneréen graver igen! Stort!

Mange hilsner fra en lidt træt,

--
Tony
Kilofazer

Fra : Anne Green

Dato : 13-07-03 20:50

Tony Lorentzen wrote:

> Aloha!
>
> Så er der lagt billeder op fra TPT.

Hvorfor undre det mig ikke at der kun er billeder af husmoderstrippen og
ikke nogen af de tykke mænd - de gjorde det da mindst lige så godt

- Anne Green

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 13-07-03 20:54

Anne Green wrote:

> Hvorfor undre det mig ikke at der kun er billeder af husmoderstrippen
> og ikke nogen af de tykke mænd - de gjorde det da mindst lige så godt

Det så jeg faktisk (desværre) ikke. Kørte de Honda?

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Tobias Møller Larsen

Dato : 13-07-03 21:25

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> Det så jeg faktisk (desværre) ikke. Kørte de Honda?
Nu stopper du fandme Tony, ellers bliver jeg nødt til at kører helt til
København en gang til, for at lære dig en ting eler to om Honda...

> --
> Tony
> Fazer 1000
Ellers et kanon fedt træf, lidt surt at jeg ikke kunne overnatte deroppe,
men måske næste år.

Tobias, helt smadret efter 1600km på 4 dage.

Fra : Anne Green

Dato : 13-07-03 21:52

> Det så jeg faktisk (desværre) ikke. Kørte de Honda?
>
> --
> Tony
> Fazer 1000

hihi de kørte ikke særlig meget i deres tilstand forhåbentlig, men en
kæmpe kæmpe stor nordmand gav et lille vokalsk ekstranummer bagefter

Underholdning for alle pengene, det var bare synd det skulle blæse
sådan. Sorte teltbaduner er ikke lette at finde midt om natten skal jeg
hilse at sige

- Anne Green

Fra : Brian

Dato : 13-07-03 22:13

Fine billeder: Men.. DAMN det er langsomt om at loade...
Brian og Honda-Pigen. Som måske skal med til næste år.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 13-07-03 22:29

Brian wrote:

> Fine billeder: Men.. DAMN det er langsomt om at loade...
> Brian og Honda-Pigen. Som måske skal med til næste år.

Ja du skal nok regne med at der er temmeligt tryk på her i de næste 24
timer. Jeg har lige kigget på min linjestatistik og den står virkelig og
rykker igennem lige for øjeblikket. Alle sidder sikkert og downloader
filmklippene og det er desværre kun en ½ mbit upload jeg har.

--
Tony
FZS1000

Fra : Charlotte Petersson

Dato : 15-07-03 20:53

Jeg skal nok få billeder af de tykke mænd ind en af dagene, der er træthed
og dovenskab. Sender besked når de er på plads.

--
Charlotte Petersson
Lykkelig ejer af en lortebrun guldvirago.

Den er heller ikke ren efter træffet

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 13-07-03 22:47

Vær lige opmærksom på at der godt kan være temmeligt meget tryk på serveren
her de næste par dage, da der sikkert er rigtigt mange, der gerne vil se
billederne og filmklippene og der er begrænset hastighed på serveren. Så jeg
håber folk vil have tålmodighed.

Hilsner,

Tony

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 13-07-03 23:24

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> writes:

> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/movies/mvi_1697.avi (3.7 mb)

De der film er vist mere end serveren er glad for lige nu.

Jeg har lagt dem af dem jeg har fået hentet (mangler en, den kommer
når jeg har fået hentet den) op på
<http://www.student.dtu.dk/~s973693/dfm/>. Der bliver de nok lige
liggende et par dage, til Tonys server har fået luft igen.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 14-07-03 00:17

Jacob Bunk Nielsen wrote:

> [...]
> <http://www.student.dtu.dk/~s973693/dfm/>. Der bliver de nok lige
> liggende et par dage, til Tonys server har fået luft igen.

Hehe. Thanks, buddy!

Der er nu ikke serveren, der er problemet - det er nærmere hullet til min
(og din) internet udbyder der ikke er stort nok. Serveren svarer fint her på
mit lokalnetværk

--
Tony
Kilofazer

Fra : Jes Vestervang

Dato : 14-07-03 16:16

Tony Lorentzen wrote:

> Hehe. Thanks, buddy!
>
> Der er nu ikke serveren, der er problemet - det er nærmere hullet til min
> (og din) internet udbyder der ikke er stort nok.

Umiddelbart kunne man nok ellers godt forvente at DTU's upload var på lidt
mere end 512 kbit ...eller hvad - det er jo det falske universitet
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 og en MTX125R

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 14-07-03 18:33

Jes Vestervang wrote:

> Umiddelbart kunne man nok ellers godt forvente at DTU's upload var på
> lidt mere end 512 kbit ...eller hvad - det er jo det falske
> universitet

Eh... Jeg har forbindelse hos Cybercity... ?

--
Tony
Kilofazer

Fra : Jes Vestervang

Dato : 15-07-03 00:18

Tony Lorentzen wrote:

> Eh... Jeg har forbindelse hos Cybercity... ?

Øhm, måske jeg har misforstået noget. Problemet var at du kun havde 512 kbit
upstream, Jacob aflastede din forbindelse ved at smide filmene på sin plads
på en dtu-server, som man nok godt kan forvente har masser af båndbredde.

Du skrev "Der er nu ikke serveren, der er problemet - det er nærmere hullet
til min (og din) internet udbyder der ikke er stort nok."
Med "din forbindelse" regnede jeg med at det (også) var forbindelsen på
siden Jacob linkede til, du mente var utilstrækkelig.

....og nu (2 sek senere) faldt brikkerne på plads I har samme udbyder til
jeres egne servere, så det var altså ikke dtu-sidens forbindelse du
snakkede om!

Så er den ged vist barberet
--
mvh Jes Vestervang (hvis server også sidder med Cybercity
FZS600 og en MTX125R

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 15-07-03 00:42

Jes Vestervang wrote:

> Så er den ged vist barberet

Jeps - så glat som en ål!

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Peter Aagaard

Dato : 16-07-03 07:33

Jes Vestervang wrote:
> [...]

KLIP
> ...og nu (2 sek senere) faldt brikkerne på plads I har samme
> udbyder til jeres egne servere, så det var altså ikke dtu-sidens
> forbindelse du snakkede om!
>
> Så er den ged vist barberet

Jeg troede det hed "Så er snapsen vist faldet på plads"

Mvh. Peter

Fra : m.grewy

Dato : 14-07-03 11:44

Jeg har også lige smidt et billede på dk.binaer.motor

Michael

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 14-07-03 12:02

m.grewy wrote:

> Jeg har også lige smidt et billede på dk.binaer.motor

ER DU SINDSSYG det er et fedt billede!!!

Det må da helt sikkert ende på www.skagentraef.dk forsiden næste år!

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 14-07-03 12:36

Huha....
Det var noget af en tur..! :))

Tony boy...
Jeg fik taget små 200 billeder med min tlf. skal jeg bare slå mig løs og
ligge dem i profilen? Eller er der et limit?

TAK FOR EN KANON TUR....!!!! :)))

--
Med venlig hilsen:

--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=294
--==At køre 30 km/t ind i en mur svarer til at hoppe ud fra 2.sal!!!==--
--==Take care out there...==--

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 14-07-03 12:56

Oliver Bruchhaus wrote:

> Jeg fik taget små 200 billeder med min tlf. skal jeg bare slå mig løs
> og ligge dem i profilen? Eller er der et limit?

Der er ikke nogen limit på, så bare læg dem ind. Jeg regner med at få lavet
bladre funktionen færdig i løbet af ugen så man ikke skal reloade hele siden
og alle thumbnails for hvert billede man vil se.

> TAK FOR EN KANON TUR....!!!! :)))

Selv tak! Håber du kom godt hjem!

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 14-07-03 13:35

> Der er ikke nogen limit på, så bare læg dem ind. Jeg regner med at få
> lavet bladre funktionen færdig i løbet af ugen så man ikke skal
> reloade hele siden og alle thumbnails for hvert billede man vil se.

Så er de der... Retter lige lidt i dem senere på arbedet, der er sikkert
et par der er lagt doppelt ud.

> Selv tak! Håber du kom godt hjem!

Det gjorde jeg da! Det var bare lidt af en hård tur efter den lørdag nat..
Men jeg er da glad for at jeg ikke skulle helt til kbh!
Jeg går ud fra at i også kom godt hjem!?

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 14-07-03 14:05

Oliver Bruchhaus wrote:

> Det gjorde jeg da! Det var bare lidt af en hård tur efter den lørdag
> nat.. Men jeg er da glad for at jeg ikke skulle helt til kbh!
> Jeg går ud fra at i også kom godt hjem!?

Jeps. Jeg kørte dog lidt tidligere end de andre da jeg gerne ville hjem
forholdsvist tidligt. Det gik da også fint... Jeg var hjemme omkring 4
timer efter afgang da jeg hægtede mig på et temmeligt hurtigtkørende felt
ned gennem det meste af jylland. Jeg spottede en enkelt politibil på vejen -
det var det hele. Men der blev godt nok kørt langsomt indtil motorvejen ved
Frederikshavn.

--
Tony
FZS1000

Fra : GRISEN

Dato : 14-07-03 13:44

On Mon, 14 Jul 2003 13:35:53 +0200, "Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> wrote:

>Jeg fik taget små 200 billeder med min tlf. skal jeg bare slå mig løs og ligge dem i profilen? Eller er der et limit?

Hvaffen en tlf har du brugt?

*
Jan

Fra : Oliver Bruchhaus