Træf på Toppen!!!!!!
Fra : Diceman

Dato : 13-07-03 19:06

Hejsa

Er kommet hjem fra en KANON fed tur til TPT, jeg glæder mig allerede til
næste år. Vejret var total fedt, og rigtig mange seje cykler. Men hvor mange
var der egentlig??? er der nogle der kender det rigtige tal?? jeg hørte, der
var nogle der sagde 9000, men jeg syntes det lyder at lidt mange. Kan en
eller anden ikke lige skrive det rigtige tal???
På forhånd tak...............

Til alle jer der også var deroppe, TAK for en uforglemmelig
weekend...................................

Diceman

Fra : SLP/JM

Dato : 13-07-03 19:22

"Diceman" <Diceman@oncable.dk> skrev
jeg hørte, der
> var nogle der sagde 9000, men jeg syntes det lyder at lidt mange. Kan en
> eller anden ikke lige skrive det rigtige tal???

Jyllandsposten skriver om 5600 motorcykler og op til 10.000 besøgende om
aftenen

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=1911116/

--
Susanne

Fra : J.C.Kløve

Dato : 13-07-03 19:46

I tråden: 3f119f9f$0$24619$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
Skrev Diceman :
> [...]
> På forhånd tak...............
>
> Til alle jer der også var deroppe, TAK for en uforglemmelig
> weekend...................................

Lørdag aften I teltet sagde de 5600 stk.
Pimserne - længst kørende klub indland !

--
Dun@nt
XJ600 51J

Fra : Per Emborg

Dato : 13-07-03 21:53

En sjov lille ting var at vi kom da i den lokale sprøjte med billede og det
hele , vist nok Stifttidne af en eller anden slags , fordi hver gang toget
kom skulle en flok lige op og vise kinder og til sidst kørte toget forbi med
10 km/t så alle passageren kunne få det hele med til stor morskab for alle
tror jeg nok !!!

Per Emborg
www.skanderborgmc.dk

Som havde hængt en blå flash ligth op i træf flaget så man lige kunne finde
hjem ud på de små timer

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 13-07-03 22:29

Per Emborg wrote:

> Som havde hængt en blå flash ligth op i træf flaget så man lige kunne
> finde hjem ud på de små timer

Cool idé! Den så jeg godt

--
Tony
Kilofazer

Fra : Peter Aagaard

Dato : 14-07-03 14:13

Tony Lorentzen wrote:

> Cool idé! Den så jeg godt

Jep, næste år hænger der 2-300 flashlights rundt i alle telte

Mvh. Peter

Fra : Jes Vestervang

Dato : 14-07-03 16:17

Peter Aagaard wrote:

> Jep, næste år hænger der 2-300 flashlights rundt i alle telte

Det skal nok se sjovt ud
--
mvh Jes Vestervang - der godt husker de blå glimt fra de natlige branderter

FZS600 og en MTX125R

Fra : Brian W.

Dato : 14-07-03 15:44

J.C.Kløve wrote:
> I tråden: 3f119f9f$0$24619$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,

> Lørdag aften I teltet sagde de 5600 stk.
> Pimserne - længst kørende klub indland !

Jebs, og Galten vandt endnu en gang for største klub indland.
KOmmer i snart til vores træf???

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155
http://home1.stofanet.dk/cashman

............" Wanted : Honda Blackbird, For Sale : Yzfr
thunderace"...........