TPT report
Fra : J.C.Kløve

Dato : 13-07-03 18:09

Hej NG
Så er træf på toppen forbi - og det var en kanon weekend !

Mange højdepunkter kan nævnes som fx.
- Chufførenes gæstfrihed og hyggelige "warm up party"
- Mortens "Tiger dyr" der smed en kæde under en wheelie på vej fra
fredericia
- Børns nedgravede DUC
- En offrod jeg ikke husker navnet på, der sendte et bagdæk i jorden
på 3-4 sek ! (tony post et billede af det tak) der stod en 3-4 m
jordstråle op i luften(og udover alle teltene)
- Kawa Z400 anno 1977 på bænken, hvor den smed 24,5 HK (og en ½ l
olie) jublen ville ingen ende tage.
- GS250 der brændte dæk så den ramte omdrejningsbegrænseren også i 3.
gear
-2 L V2 "shoot out" gav også et per huller i græsset

spandevis af øl, musik, MC'er osv osv - det er uforglemmeligt

Jeg har smidt et par billeder på
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=243&pid=1986

Tak til Armand og chaufførene, til pimserne og DFM'erne - den sommer
er for mit vedkommende reddet
--
Dun@nt
XJ600 51J - der skal have vasket jord ud de mest utrolige steder...

Fra : Morten dahl

Dato : 13-07-03 22:23

"J.C.Kløve" <Dun@nt@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> - Chufførenes gæstfrihed og hyggelige "warm up party"
> - Mortens "Tiger dyr" der smed en kæde under en wheelie på vej fra

Ja pisse surt. Kæden var 3Kkm gammel, og manglede ingen o-ringe. Så hvad
faen der skete er mig et mysterium. Men Max MC får den lige i hovedet igen.

Gudskelov skete det ikke 15min. før hvor jeg under æhh. hastværk var på vej
til klubben.

Havde desuden lidt problemer med den på vej hjem, den druknede konstant og
ville kun gå på 3 plumber... har den mistænkt for at være utilfreds med de
59km !! den fik tilbagelagt inde på pladsen.. og benzinøkonomien i dette
skal man ikke tænke over, den har brugt 18liter..

Et af de mere sjove indslag var en voksen og beskægget mand, med et meget
kendt "orange" rygmærke der kiggede på den, og sagde "nu er jeg ikke til det
japanerpjat, men den er fed"

Og chaufførerne campede jo med HD-klubben fra Frederecia, herlige mennesker.
Og ved synet af den opmærksomhed tigerdyret skabte, var der pludselig rift
om bagsædepladsen på den... Så der var næsten permanent er granvoksen HD
pilot bagpå som ølholder mens vi cruisede rundt i tomgang..

Jeg har også taget lidt billeder, de kommer senere..

Tak for en kanon week-end.

-
Morten Dahl
GSXR600++ "The Funky Style"

Fra : Armand

Dato : 13-07-03 22:56

J.C.Kløve <Dun@nt@mail.tele.dk> skrev i en news:bes3n7$b7u$1@sunsite.dk...

> Mange højdepunkter kan nævnes som fx.
> - Chufførenes gæstfrihed og hyggelige "warm up party"
> Tak til Armand og chaufførene, til pimserne og DFM'erne -

I lige måde!
Selvom det som sådan var en rolig aften, var det vældigt hyggeligt - Ikke
mindst at få hoveder på nogle af D.F.M.-skribenterne!

> - Mortens "Tiger dyr" der smed en kæde under en wheelie på vej fra
> fredericia

Som det også fremgår af diverse indlæg, er det sjældent at det er kedeligt
at være ude at køre med Morten og/eller Grewy!

> - Kawa Z400 anno 1977 på bænken, hvor den smed 24,5 HK (og en ½ l
> olie) jublen ville ingen ende tage.

PMC-Mortens?
Huh! Og ham der var så forsigtig omkring march-hastighed p.g.a.
balanceakslernes kæder, endsamt skulle helt til Hamborg på den om søndagen

--
Armand.
(der som gammel MC-gubbe, fryder sig over jeres gode mc-oplevelser)

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 13-07-03 23:07

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> writes:

> PMC-Mortens?

Ja.

> Huh! Og ham der var så forsigtig omkring march-hastighed p.g.a.
> balanceakslernes kæder, endsamt skulle helt til Hamborg på den om søndagen

Der var vist god grund til at være lidt forsigtig ved den. Da vi havde
kørt på motorvej med ca. 110 i en lille time (Vejle -> Randers) kunne
den ikke holde olietryk i tomgang. Jeg tror den havde det hårdt.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : J.C.Kløve

Dato : 14-07-03 00:20

I tråden: spamdrop+m33chahyja.fsf@paven.bunk.cc,
Skrev Jacob Bunk Nielsen :

> [...]
> kunne
> den ikke holde olietryk i tomgang. Jeg tror den havde det hårdt.

Jeg mødte ham på vej hjem, ved hjallerup, der var en af ledningerne
til ensretteren knækket, så han kørte 80 på motorvejen, uden lys
Vi biksede noget sammen med lidt tape jeg havde siddende på
bagsvingeren, og en strip + to tændstikker , vi skildtes S for
støvring på en tankstation, der virkede både lys og blinker ! - den
gør det knagme godt den gamle, og Morten med

--
Dun@nt
XJ600 51J

Fra : Morten dahl

Dato : 13-07-03 23:24

> J.C.Kløve <Dun@nt@mail.tele.dk> skrev i en news:bes3n7$b7u$1@sunsite.dk...

> Som det også fremgår af diverse indlæg, er det sjældent at det er kedeligt
> at være ude at køre med Morten og/eller Grewy!

Så så.. vi (Grewy, Maria og mig) kedede os ellers bravt de 300 km hjem
idag... de var godtnok trælse. Men vejret var godt, og bortset fra et par
enkelte biler der skabte kaos ved deres konstante venstreplacering (ikke
smart når man har 200 mc´r der har hjemve bagved) forløb turen rimeligt
smertefrit..

Men af sjove indslag kan jo nævnes Grewy der har redefineret begrebet
spirituskørsel (kun inde på pladsen selvfølgelig, og i tomgang i første
gear) Han kunne ikke stå op, han kunne ikke se ud af øjnene, men forsøgte
alligevel at trille rundt på tigerdyret.. Og pludselig var det min mindst
ligeså berusede kæreste der kom kørende, med ham bagpå.. sikke et syn..

Det var værre at komme ud af læderdragten og støvlerne, kroppen bar tydeligt
præg af ikke at have været ude af dragten i snart 3 dage.

-
Morten Dahl

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 14-07-03 00:15

Morten dahl wrote:

> [...]
> men forsøgte alligevel at trille rundt på tigerdyret.. Og pludselig
> var det min mindst ligeså berusede kæreste der kom kørende, med ham

Haha - det så jeg! Og hvad er endnu bedre var at Grewy fortalte at hun ikke
har kort, så hun gik ofte i stå. Jeg spurgte ham også om hvordan han turde
sidde bagpå hvortil han svarede: "Jeg er alt for stiv." ... Nøj hvor han
dinglede!

> Det var værre at komme ud af læderdragten og støvlerne, kroppen bar
> tydeligt præg af ikke at have været ude af dragten i snart 3 dage.

Haha det må have været et syn for guder!

--
Tony
FZS1000 (Skagen -> København = 4 timer inkl. tankning )

Fra : m.grewy

Dato : 14-07-03 11:40

Tony Lorentzen wrote:

> [...]
> hun ikke har kort, så hun gik ofte i stå. Jeg spurgte ham også om
> hvordan han turde sidde bagpå hvortil han svarede: "Jeg er alt for

Ja selvom hun ikke har kørekort så klarede hun det faktisk bedre end jeg
gjorde og tak til hende fordi hun ikke var ved at smide mig af som en vis
patte stiv person herfra (Morten Dahl) :)

Michael

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 14-07-03 12:04

m.grewy wrote:

> Ja selvom hun ikke har kørekort så klarede hun det faktisk bedre end
> jeg gjorde og tak til hende fordi hun ikke var ved at smide mig af
> som en vis patte stiv person herfra (Morten Dahl) :)

HAHAHA!

--
Tony
FZS1000

Fra : Freddy Lang

Dato : 14-07-03 22:17

Tony Lorentzen wrote:
> Morten dahl wrote:

[SNIP]

> Haha det må have været et syn for guder!

*GG* Så du ikke hans hår om søndagen?

Det bedste var nu hans kiksede forsøg på at få en masse skrammel pakket ned
i hans boks... til sidst troede han, at han havde styr på det, og hoppede så
op på boksen med knæene... med det resultat at lukkemekanismen kom flyvende
gennem luften... Kring og jeg blev nødt til, under dække af at ville finde
noget gaffa-tape, at fordufte for ikke at knække sammen af grin.
Hvordan klarede du at få lukket boksen, Morten?

Mvh
Freddy (som kom hjem fra TPT med en flækket lydpotte til 3500,- samt en
fartbøde på 2000,- ...skønt at være til træf... )

Fra : Morten dahl

Dato : 14-07-03 22:22

"Freddy Lang" <freddy.lang@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [SNIP]

> snippet en historie der gerne skulle i glemmebogen <

Øhh, freddy, hvem er det nu lige du er, kan jo regne ud du er en af de
rødder som Kringo

Men den fik en røvfuld af det blå snor der havde hegnet os inde.. samt
sovepose og liggeunderlag forsvarligt stroppet ovenpå. Og hjemaf det gik..

> Mvh
> Freddy (som kom hjem fra TPT med en flækket lydpotte til 3500,- samt en
> fartbøde på 2000,- ...skønt at være til træf... )

Så kan du lære det ka du.. såen at gå og fortælle historier om mig..

Men hvis du er fra Vejle, så kig da om til en øl og en køretur en dag.
Kring er jo så sjældent hjemme.. Og Grewy smider jo bare om sig med
Hondaén..

-
Morten Dahl

Fra : Freddy Lang

Dato : 14-07-03 22:39

Morten dahl wrote:
> "Freddy Lang" <freddy.lang@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Øhh, freddy, hvem er det nu lige du er, kan jo regne ud du er en af de
> rødder som Kringo

Sort bandana med Oakley logo, sort/neongul læder... Jeg spurgte dig også
på et tidspunkt om du stadig kan lave mærker... hvortil du svarede, at du
selv har indkøbt en lille skæremaskine...

> Men den fik en røvfuld af det blå snor der havde hegnet os inde.. samt
> sovepose og liggeunderlag forsvarligt stroppet ovenpå. Og hjemaf det
> gik..

Okay. Glad for at høre, at I klarede den. Jeg stod faktisk bagefter og
tænkte på, at du jo bare kunne ha' smidt noget af jeres skrammel i den
sportstaske, som du forgæves forsøgte at få plads til i topboksen...

> Så kan du lære det ka du.. såen at gå og fortælle historier om mig..

hehe.... tjah, bøden tager jeg i stiv arm... If you can't do the time, don't
do the crime... vi hilste på en gut, som kørte rundt med et 4500,-
bødeforlæg klistret på tanken. Og potten får jeg forhåbentlig erstattet hos
Micron... den er simpelthen gået op i limningen... eller rettere, i
svejsesømmen på bagsiden, og DET må dælme være en fabrikationsfejl af en
eller anden slags...

> Men hvis du er fra Vejle, så kig da om til en øl og en køretur en
> dag. Kring er jo så sjældent hjemme.. Og Grewy smider jo bare om sig
> med Hondaén..

Det skal jeg lige skrive mig bag øret... jeg bor i Give, men kommer da af og
til til Vejle... det sker jo blandt andet, at vores små smutture fører os
ned forbi Robert's Isbar...

Fra : Anders Thorup

Dato : 13-07-03 23:58

J.C.Kløve wrote:
> Hej NG
> Så er træf på toppen forbi - og det var en kanon weekend !

<SNIP højdepunkter>

> spandevis af øl, musik, MC'er osv osv - det er uforglemmeligt
<SNUP>
> Tak til Armand og chaufførene, til pimserne og DFM'erne - den sommer
> er for mit vedkommende reddet

Også tak herfra,, også til dig, der reddede mig i nødens stund da jeg var
uden telt!

Det har i sandhed været en KANON fed weekend, og er helt sikkert noget der
skal gentages næste år.

Mine 450km hjem gik smertefrit, uden at bagdækket punkterede, og uden at
blive stoppet af panserne pga. nedslidt bagdæk blev dog overhalet af en
MC-betjent, men han havde vist tralvt med at se efter fartsyndere, og så er
min GSX ikke ligefrem et oplagt emne!!

Nu mangler jeg så lige at få den skide bagaksel af

--
MVH/ Best Regards
Anders Thorup

Fra : Morten dahl

Dato : 14-07-03 00:11

"Anders Thorup" <Nospam@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

en
> MC-betjent, men han havde vist tralvt med at se efter fartsyndere, og så

Du har min fulde respekt. 450 km med tømmermænd. Vi andre havde svært nok
ved at overskue de 300 til Vejle. Og med 100km/t må det sku have været en
lang tur. Som Maria sagde da vi holdt ind " det næsten synd for ham, kan man
ikke give ham en arm eller noget"

Ikke at jeg tror den ide havde været frugtbar, ved ikke hvordan den gule
ville have haft det med at skulle bremse ned fra 170...

-
Morten dahl

Fra : brian jensen

Dato : 14-07-03 09:38

NU holder i satme !!!

Bare fordi man ikke lige havde muligheden for at komme til skagen i år skal
man læse jeres spam over det hele, hvor længe skal jeg holde mig fra denne
gruppe før jeg er fri for at læse om det "bette pis træf"

(skulle lige af med lidt galle over at et fjols i familien havde valgt at
holde 85 års føsda på lige netop den dato)

btw det ser ud og lyder til i havde et fedt træf men kan man andet deroppe
TPT og thy træf er da nok (efter min mening) de fedeste træf herhjemme :D:D

Brian

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 14-07-03 10:44

Hej alle sammen

Jeg vil igen sige tak til MC Chaufførerne for deres gæstfrihed under
Pimserne og DFM'ernes overnatning torsdag-fredag. Tak til Grevy, Eye-abuser
Henrik og Armand fordi at de gad stå i baren om aftenen, og vise os den gode
vej til Vejle fredag morgen. Så vil jeg gerne sige tak til DFM folkene fordi
de gad dele teltplads med os Pimser. Det var hyggeligt, og vi gentager
succesen næste år. Jeg synes det har været det bedste træf jeg har været til
nogen sinde. Det slår selv 2000 TPT hvor vinderen af husmoder strippe-tissen
faldt ned fra scenen!

Jeg vil også gerne takke Christian Bjørnlund fra Ténéré klub Danmark for
lige at vise hvor hurtigt en Yamaha XT 600 med StoneKing kan smide et par
skovlfulde jord op i luften og grave sig ned til akslen.

Jeg vil også gerne takke de højere magter for det gode vejr og for at Anders
Thorups bagdæk holdt hjem, og at Mortens Z400 ikke eksploderede på bænken

Tilfældige træf resultater
2 flasker Vodka
17 Pimser = Pokal for længst kørende klub!
4 kasser Kleiner Feigling
90,5HK på hjul for Christians FZR600R
3.gears brænder på begrænseren for en Suzuki GSX250
72,4HK på hjul for RacerNiels SV650 916-style
24,5HK på hjul for en 1977 Kawasaki Z 400 - 2cyl + mere røg under brænder
end min XJ'er.
Carinas GPZ lavede 53,4HK på bænken, og gik 28,5km literen fra Vejle til
Hals! Tag den Anders!

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Anders Thorup

Dato : 14-07-03 12:33

Jens Jacob Bager Jensen wrote:
> Hej alle sammen

hej hej

<SNIP diverse højdepunkter og tak>

> 24,5HK på hjul for en 1977 Kawasaki Z 400 - 2cyl + mere røg under
> brænder end min XJ'er.

Dækrøg eller olietåge???

> Carinas GPZ lavede 53,4HK på bænken, og gik 28,5km literen fra Vejle
> til Hals! Tag den Anders!

Tjaee, det er sgu flot, som sagt var min rekord 27,x km/l på min tidligere
GPZ500S

men nu kører jeg jo heller ikke som en tøs

Fra : Anders Thorup

Dato : 14-07-03 12:36

Jens Jacob Bager Jensen wrote:
> Hej alle sammen
<SNIIIIIIIIP>
> 3.gears brænder på begrænseren for en Suzuki GSX250
<SNiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiP>

Bjørn tog 3 billeder af brænderen, han har lovet at smide på dfm, så det ser
jeg frem til

Fra : Bjørn S

Dato : 15-07-03 16:06

"Anders Thorup" <Nospam@it.dk> skrev
> Bjørn tog 3 billeder af brænderen, han har lovet at smide på dfm, så det
ser
> jeg frem til

Så er de kommet op, dog undlod jeg det ene, da en eller anden (sikkert en
fuld svensker) kom og stillet sig fremfor kameraet(tilhørende en ligså stiv
nordmand) da jeg knipset.

Selv kom jeg godt hjem. Mødte tigerdyret, Grewy og Maria på en tank i
Frederikshavn. Morten (Dahl) fortalte at en anden nordmand futtet af en CBR
600 efter en græsbrænder- bogstavelig talt, der gik ild i skidtet :-|
Den der Throttle-rocker var en rigtig god ting, selv efter mange stive timer
på motorvej var der ingen træthed i højrehånden, trods stiv rulle.

Hjem det bar, ud af lædertøjet, hurtig bad og videre til Stones-koncert i
Parken.... stadig siddende på et hårdt plastic-sæde....øv, min røv... (nej,
det var ikke fordi der var Honda-kørere i lejren :), damn, det var en god
koncert !!!!
Min mandag var HÅRD !!

--
/Bjørn - http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=248

Fra : Freddy Lang

Dato : 14-07-03 22:23

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

[SNIP ...en masse takken over...]

> [...]
> 90,5HK på hjul for Christians FZR600R
> 3.gears brænder på begrænseren for en Suzuki GSX250
> 72,4HK på hjul for RacerNiels SV650 916-style

Eller, som han vist selv havde skrevet nede på tavlen, "S FAU
Sechsfünfzig"....

Fra : Anders Thorup

Dato : 14-07-03 22:37

Freddy Lang wrote:
<SNIP>
> Eller, som han vist selv havde skrevet nede på tavlen, "S FAU
> Sechsfünfzig"....
<Snip nok engang>

Apropos den tavle,, hvem vandt egentlig??

Fra : Freddy Lang

Dato : 14-07-03 22:41

Anders Thorup wrote:
> Freddy Lang wrote:
> <SNIP>
> <Snip nok engang>
>
> Apropos den tavle,, hvem vandt egentlig??

Aner det faktisk ikke... men mon ikke det bliver postet på TPT's hjemmeside?

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 15-07-03 16:27

> [...]
> 72,4HK på hjul for RacerNiels SV650 916-style
> 24,5HK på hjul for en 1977 Kawasaki Z 400 - 2cyl + mere røg under

Hov jeg vil også være med

117,9 HK på hjulet for banditten

Syntes også at det var en god tur, bare ærgerligt at vi ikke kom til
at ligge samme sted,
men sådan er det jo når man ikke ankommer nooooogenlunde samtidigt.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

begin 666 smile.gif
M1TE&.#EA#P`/`)$!`````+^_O___`````"'Y! $```$`+ `````/``\```(N
MC V9QY$"X6(@6GGJO0!)+3RA$XDA:&Y6JGXMIX$K%G,8^2EE]G:4?&ID%+Y#
#`0`[
`
end

Fra : Armand

Dato : 17-07-03 21:39

Jens Jacob Bager Jensen <news@abl1926.dk> skrev i en

> Carinas GPZ lavede 53,4HK på bænken, og gik 28,5km literen fra Vejle til
> Hals! Tag den Anders!

GSXR tæller på gearkassen, så hvis ikke at i havde forrådt Morten Dahl, hvad
der var galt med TigerLilly, så havde han nok nået at fyre 50-100 km af på
Munkebjerg alene, med deraf følgende kanon-økonomi

Aprospos:
Eftersom at i vitterligt kom over Hals, må jeg som forslagsstiller til
ruten, så
være så ublu at spørge om den svarede til min beskrivelse (=erindring)
omkring: de kringlede veje (v. Mariager), sjældent set østkystlandskab og
hals-færgen,
som det sikkert varer længe førend at sjællænderne kommer med igen! ?

Og hvordan gik det med kolonnen dér??

--
Armand.

Fra : Bjørn S

Dato : 18-07-03 00:45

> [...]
> hals-færgen,
> som det sikkert varer længe førend at sjællænderne kommer med igen! ?

Ruten var faktisk meget god.
Mange gode sving...men helt ud til strandkanten kom vi da aldrig.... med
mindre vi regner Mariager fjord som strand Havde håbet at se noget til
østkysten...det gjorde vi ikke så meget.Rundt Mariager Fjord var det dog
meget idyllisk, og stedet kan klart anbefales, også vejmessigt !!
Natur...who...what.... vi drev jo med seriøs arkelogi da vi nåede Toppen

Rent tempomessigt gik det rimeligt straight, Kløve anførte i et (for)
behærsket tempo, hvor vi alle kunne hænge på. Dog gik det galt på et
tidspunkt ved et vejskille til Sjælø ?? - der var der nogen som røg på
motorvej, men vi mødtes da alle på toppen i lykkelig genforening, mer eller
mindre våde.

Hals-færgen var en lille skuffelse...havde lige taget frem min tobakspung,
og lige da jeg havde fået ild i en af mine hjemmerullere var færgen nået i
land..... ;-(
Til gengæld var maden udmærket på den lokale havnekro !
For sjællender kan den nok mest minde om den lille færge mellem Rørvig og
Hundested

--
/Bjørn - og min opfattelse af ruten.

Fra : J.C.Kløve

Dato : 18-07-03 11:31

I tråden: jyGRa.20755$Kb2.1125842@news010.worldonline.dk,
Skrev Bjørn S :
> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i meddelelse
[sax]
> Rent tempomessigt gik det rimeligt straight, Kløve anførte i et
> (for) behærsket tempo, hvor vi alle kunne hænge på.
[sax]
Jaa, jeg kørte som Bageren havde "befalet" - jeg turde sgu ikke andet

Jeg tog i øvrigt turen igen dagen efter vi var kommet hjem fra
Skagen - blot med øøhhh en anden hastighed
--
Dun@nt
XJ600 51J

Fra : Armand

Dato : 18-07-03 15:13

Bjørn S <bjosko@REmoVEyahoo.com> skrev i en

> [...]
> mindre vi regner Mariager fjord som strand Havde håbet at se noget til
> østkysten...det gjorde vi ikke så meget.

Så har Kløve ikke ført jer direkte østpå mod Als efter at i krydsede
Mariager fjord ved Hadsund!
Imellem Øster Hurup og Dokkedal løber landevejen på kystsiden af Lille
Vildmose, samt tæt på selve kystlinien, og ihvertfald dér må det være at jeg
erindrer at have oplevet kysten :-/

--
Armand.

Fra : J.C.Kløve

Dato : 18-07-03 16:26

I tråden: bf8ve7$cag$1@news.cybercity.dk,
Skrev Armand :
> Bjørn S <bjosko@REmoVEyahoo.com> skrev i en

[snip]>
> [...]
> Lille Vildmose, samt tæt på selve kystlinien, og ihvertfald dér
> må det være at jeg erindrer at have oplevet kysten :-/

Jo jo - det har jeg bestemt, men området er efterhånden
eftertrykkeligt vokset til i buske ol., så det ikke er muligt at se
vandet, men vi kørte skam den vej, men jeg havde en fornemmelse af at
det ikke ville være populært ved bageten at gøre et kort holdt på en
af pladserne, og så lige stå af for at se nærmere på naturen

--
Dun@nt
XJ600 51J

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 18-07-03 17:21

J.C.Kløve wrote:

> [...]
> det ikke ville være populært ved bageten at gøre et kort holdt på en
> af pladserne, og så lige stå af for at se nærmere på naturen

Og det var godt du ikke gjorde det - for vi nåede da lige ud på færgen over
til Hals da det begyndte at regne, hvorved vi nåede i læ på grill-baren.

--
Tony
Literfazer

Fra : Bjørn S

Dato : 18-07-03 17:41

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> Og det var godt du ikke gjorde det - for vi nåede da lige ud på færgen
over
> til Hals da det begyndte at regne, hvorved vi nåede i læ på grill-baren.

Du må da ha haft større tømmermænd end du ville indrømme...der havde da
småregnet i et stykke tid inden det..... ? ;-p

--
/Bjørn
Nyopgravet Duc - PS, hvad gør den køler i dit TPT galleri ?? *LOL*

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 18-07-03 18:01

Bjørn S wrote:

> Du må da ha haft større tømmermænd end du ville indrømme...der havde
> da småregnet i et stykke tid inden det..... ? ;-p

I'm in denial ...

--
Tony
FZS1000

Fra : J.C.Kløve

Dato : 18-07-03 21:23

I tråden: HqVRa.21989$Kb2.1165201@news010.worldonline.dk,
Skrev Bjørn S :
> [...]
> Du må da ha haft større tømmermænd end du ville indrømme...der
> havde da småregnet i et stykke tid inden det..... ? ;-p
Apropos tømmermænd...

/Bjørn
Nyopgravet Duc

Jeg rengjorde kæde Mandag, og jeg havde det halve Skagen med hjem - øv
øv øv, det tog sin tid - hvad med dig Bjørn - du gravede unægteligt et
noget større hul end jeg
--
Dun@nt
XJ600 51J

Fra : Bjørn S

Dato : 18-07-03 21:47

> Jeg rengjorde kæde Mandag, og jeg havde det halve Skagen med hjem - øv
> øv øv, det tog sin tid - hvad med dig Bjørn - du gravede unægteligt et
> noget større hul end jeg

Kæden gik klar, derudover gav jeg den max på Scottoileren på hjemturen, men
Armand gav et lille vink med en vognstang vedrørende min bagbremse..... den
vil jeg kigge lidt på i morgen :-|

Sjovt hvad øl og motor kan gøre med "voksne" mænd
--
/Bjørn

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 18-07-03 23:35

Bjørn S wrote:

> [...]
> min bagbremse..... den vil jeg kigge lidt på i morgen :-|
>
> Sjovt hvad øl og motor kan gøre med "voksne" mænd

Hehe... Vi må sponsorere lidt scottoiler olie til dig inden næste år

--
Tony
Fazer 1000 (der nok skal lave brænder næste år)

Fra : J.C.Kløve

Dato : 19-07-03 00:29

I tråden: 21ZRa.22059$Kb2.1185502@news010.worldonline.dk,
Skrev Bjørn S :
> "J.C.Kløve" <Dun@nt@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

[sax]

> Sjovt hvad øl og motor kan gøre med "voksne" mænd
Ja det må jeg nok sige - 6 timer før ville jeg ikke have XJ'eren på
ænken for at
1) spare 200 dask ekstra til øl (dårlig undskyldning)
2) Spare XJ'eren for "misrøgt" (den egentlige årsag - ville så nødig
se den eksplodere på et rullefelt)

og fanme om vi ikke graver skyttegreve nok til den samlede tyske hær
under 1. verdenskrig :-? først på aftenen .... tsk tsk

Det er fedt at være voksen med øl og motor (læs drengerøv)

--
Dun@nt
XJ600 51J

Fra : Armand

Dato : 19-07-03 00:05

> Sjovt hvad øl og motor kan gøre med "voksne" mænd

Hæ!
Motorcyklister er bare for gennemskuelige:
Grav en flise ned á en "gravsten og læg en anden 1½ meter derfra, og straks
brændes der for 10.000-vis af kr. dæk af på en weekend - for ikke at tale om
de koblinger, gearkasser, motorer samt hele motorcykler der går til under
samme øvelse

--
Armand
(der i sit næste liv vil have en stor lastbil fyldt med 1.000 mc-dæk, 1