Suzuki
Fra : Tue

Dato : 13-07-03 14:56

Jeg leder efter et sted hvor jeg kan købe "Haynes Manual" til en Suzuki
GS500E 89'-02', jeg kan kun finde Manual'en der går til 97'. Er der nogle
der ved hvor jeg kan finde/købe den der går til 02'?

Er der et sted på nettet jeg kan købe orginale dele til en GS500E, eller kan
de bestilles via. forhandler??(jeg tænker på ting som Styr-ender, lygter
osv.)

--

mvh. Tue

Fra : Moller

Dato : 13-07-03 15:19

http://www.danbbs.dk/~bbb/b.htm

simplere kan det ikke gøres.

VH
Lars Molnit

Fra : slet 99IJY

Dato : 13-07-03 15:47

Moller <news@molnit.com> skrev:

> http://www.danbbs.dk/~bbb/b.htm
>
> simplere kan det ikke gøres.
>
> VH
> Lars Molnit

Ham Birger ser nu billig ud, men der er også www.haynes.com hvor
den bog du skal bruge (book no 3238) koster ca. 255 efter dagens
kurs med transport fra UK. Hvis du skal hente hos Birger i Høng,
eller han skel sende koster det jo også noget. Jeg har selv købt
to bøger direkte i UK, det er begge ankommet i fin stand og på
mindre end en uge.

Stumper kan du evt. se efter på www.sydfynmcservice.dk eller på
www.mandp.co.uk

Med venlig hilsen Kim

Fra : Tue

Dato : 15-07-03 12:24

Moller wrote:
> http://www.danbbs.dk/~bbb/b.htm

Han har udsolgt, er der andre steder????

mvh. Tue

Fra : Moller

Dato : 15-07-03 13:02

"Tue" <Mail_me@SPAMstofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Han har udsolgt, er der andre steder????

hayens selv... de har en side, mener du kan bestille fra dem, ellers
Amazon, eller book4you...

VH
Lars Molnit