TPT - MC på vej mod nord.
Fra : Steen Gruby

Dato : 11-07-03 19:31

Hej.

I den tid jeg har færdes på vejene har jeg aldrig set så mange MC'er
som i dag - Alle med kurs mod nord.
På vej ud af Ålborg mødte jeg en gruppe på 10 - 12 stykker, og
Indenfor de næste 20 Km havde jeg talt over 100.
Jeg har ingen anelse om hvor mange jeg så på strækningen fra Ålborg
tilbage til Århus, men 500 forslår ikke.
Der er ingen tvivl om at det bliver stort.
Jeg håber vejret arter sig og at det må blive et kanon træf.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
NSU Super FOX 1958
www.gruby.dk

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 11-07-03 19:42

Steen Gruby wrote:
> Der er ingen tvivl om at det bliver stort.
> Jeg håber vejret arter sig og at det må blive et kanon træf.

Så stort at der blev vist klip i TV-avisen idag
Også godt træf fra mig, nøjh hvor ville jeg gerne have været med, men det af
tidsmæssige grunde ikke været muligt

--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)

Fra : Martin Sørensen

Dato : 11-07-03 20:03

> I den tid jeg har færdes på vejene har jeg aldrig set så mange MC'er
> som i dag - Alle med kurs mod nord.

Ja, selv da jeg var ude at trille lidt rundt i Aalborg (ca. 15km ialt)
stødte jeg på ret mange cykler. Jeg kørte på motorvejen ved Aalborg Ø og
skulle af i Nr.Sundby igen, men der ramte jeg lige ud midt i en flok, der
garanteret var på vej til TPT, alle med oppakning osv. De var nok ca. 10
cykler.
5 min efter stødte jeg på to karavaner igen inde i Aalborg, også med
oppakning på. Sikkert 10-15 cykler denne gang.

Og så vidt jeg har forstået, så var det da ikke rigtigt startet allerede
onsdag?

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Martin K. Gammelholm

Dato : 11-07-03 21:37

Jeg spørger sikkert dumt nu, men hva' er TPT træf?
Hvor foregår det helt præcis og har de en hjemmeside? :)

//Martin
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=215

Fra : Brian Sørup

Dato : 11-07-03 21:55

"Martin K. Gammelholm" <buzzlightbeer@mail.dk> skrev i en
meddelelse news:3f0f1fcd$0$5140$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Jeg spørger sikkert dumt nu, men hva' er TPT træf?

TPT = Træf På Toppen.

> Hvor foregår det helt præcis og har de en hjemmeside? :)

Det foregår i Skagen (Toppen)
--
Brian Sørup
::::::::::::::::::::::::::::

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 12-07-03 10:19

Brian Sørup wrote:
> "Martin K. Gammelholm" <buzzlightbeer@mail.dk> skrev i en
> [...]

http://www.mc-scavenius.dk/
men er nok overbelastet lige nu ?

--
Mvh - Arne

Fra : Brian Sørup

Dato : 12-07-03 12:25

"Arne Lorenzen" <alo@nospamesenet.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.mc-scavenius.dk/
> men er nok overbelastet lige nu ?

Jeg kunne ikke komme ind på den igår....
--
Brian Sørup