Druknet MC?!
Fra : Brian Kjær

Dato : 11-07-03 18:33

Hej!

Jeg havde et lille problem med min nykøbte CBR '92 her til aften da jeg
skulle hjem fra job. Kunne ikke starte den, starteren kører men intet, nu
har jeg sikkert druknet den.

Jeg er newbie og ved ikke lige hvad jeg skal gøre...

/BK

Fra : MKS - 74

Dato : 11-07-03 18:44

On Fri, 11 Jul 2003 19:32:45 +0200, "Brian Kjær"
<brian.kjaer@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>har jeg sikkert druknet den.
>
>Jeg er newbie og ved ikke lige hvad jeg skal gøre...

Måske,men kun måske har du myrdet tændrørene ved drukningen,jeg lavede
nøjagtig det trick første gang jeg skulle starte min (surprise)
CBR600F2 '92 - Det var NGK og jeg fik aldrig liv i dem igen,men du kan
i første omgang lufte cylindrene ud....af med alle tændrør og lad dem
tørre - prøv så igen - prøv evt. at lade dem stå i cellulosefortynder
natten over.I sidste ende kan det blive nødvendigt at købe 4 nye (og
de er ikke helt billige),hvis det viser sig helt umuligt at få gang i
dem igen - min lavede det nummer _een_ gang og efter den fik 4 nye så
var der aldrig problemer siden.

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : MKS - 74

Dato : 11-07-03 18:57

On Fri, 11 Jul 2003 19:32:45 +0200, "Brian Kjær"
<brian.kjaer@stofanet.dk> wrote:

>Jeg er newbie og ved ikke lige hvad jeg skal gøre...

Hey - jeg kom forresten lige i tanke om dødemandsknappen
(on/off-switchen) - den står ikke i OFF-position vel ?!? Det er før
set at det er noget så simpelt

Fra : Brian Kjær

Dato : 11-07-03 19:06

nej, men det gjorde den tidl. (ca 1½ time før omtalte episode) til at starte
med kunne ikke forstå den ikke sprang i gang som den har gjort de
sidste par dage, efter et par forgæves forsøg opdagede jeg dødmandsknappen,
satte den på on og så startede den, men jeg slukkede cyklen efter 30 sek og
fortsatte mit job...

Og som nævnt ville den så ikke starte senere. Derfor tror jeg på en
drukning, forsøg på start med off position har sikkert givet en masse benzin
og en så kort tændingsperiode har sikkert betydet at den ikke har forbrændt
det hele, som så har langt og "ventet" på jeg skulle hjem

/BK

Fra : Lars Rasmussen

Dato : 11-07-03 19:07

Hæ, hæ........jeg var lige inde i video biksen på min nyerhveret CBR1000F,
også er man jo opmærksom på alt.....en eller anden synes det var sjovt at
trykke på min "dødmandsknap" imens jeg studerde udbudet i biksen, jeg
hoppede dog kun på den én gang........

Venligst,
Lars

Fra : Steffler@Home

Dato : 11-07-03 19:45

Lars Rasmussen wrote:
> [...]
> det var sjovt at trykke på min "dødmandsknap" imens jeg studerde
> udbudet i biksen, jeg hoppede dog kun på den én gang........

Det er altså kun sjovt at trykke på dødemandsknappen på en anden
mands syggel hvis det er 0.2 sekunder før lysreguleringen skifter til grønt

/S

Fra : Armand

Dato : 12-07-03 14:40

Steffler@Home <steffen.hansen@SPAMFILTEREDdba.dk> skrev i en

> Det er altså kun sjovt at trykke på dødemandsknappen på en anden
> mands syggel hvis det er 0.2 sekunder før lysreguleringen skifter til
grønt

Og sjovest hvis det er en model uden selvstarter!

--
Armand
(der på sin GPZ900, har sat en RG500 af v.h.a. metoden)

Fra : Morten dahl

Dato : 14-07-03 01:14

"Steffler@Home" <steffen.hansen@SPAMFILTEREDdba.dk> skrev i en meddelelse

> Det er altså kun sjovt at trykke på dødemandsknappen på en anden
> mands syggel hvis det er 0.2 sekunder før lysreguleringen skifter til
grønt

Nej det er også sjovt at køre op på siden af ham, og slukke den. Og så
ellers vente på braget når han tænder den igen..

-
Morten Dahl

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 11-07-03 19:55

Lars Rasmussen wrote:

> Hæ, hæ........jeg var lige inde i video biksen på min nyerhveret CBR1000F,
> også er man jo opmærksom på alt..

Jeg kan ikke dy mig. Men hvordan fik du den ind gennem døren?.

Ib Jakobsen

Fra : Martin Sørensen

Dato : 11-07-03 19:58

> Jeg kan ikke dy mig. Men hvordan fik du den ind gennem døren?.

Blockbuster her i Aalborg har da to store døre som et andet supermarked, så
det burde ikke være så stort et problem. Tænker du da slet ikke over at det
måske også var sådan der hvor han boede?

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Brian Kjær

Dato : 11-07-03 20:54

Måske jeg skulle prøve at trille cyklen hen til blockbuster her i aalborg og
se om der er bedre held med at få den startet der

/Brian

Fra : Jes Vestervang

Dato : 15-07-03 00:24

Ib Jakobsen wrote:

> Jeg kan ikke dy mig. Men hvordan fik du den ind gennem døren?.

På Fazeren skal jeg bare vippe sidespejlene indad, så kan den fint komme ind
i stuen, og videre ind på mit værelse
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 og en MTX125R

Fra : Brian Sørup

Dato : 11-07-03 19:08

> [...]
>
> Hey - jeg kom forresten lige i tanke om dødemandsknappen
> (on/off-switchen) - den står ikke i OFF-position vel ?!? Det

Og hvis det _er_ dødemandsknappen vil jeg råde Brian til at
skrive det er tændrørene det er galt med...
<

gæt selv hvorfor.....
*LOL*
--
Brian Sørup
::::::::::::::::::::::::::::

Fra : Anne Green

Dato : 12-07-03 21:05

Brian Kjær wrote:
> [...]
> har jeg sikkert druknet den.
>
> Jeg er newbie og ved ikke lige hvad jeg skal gøre...

du giver den ikke gas når du starter den vel? for så drukner du den j
Du ved et sikkert godt, men bare for at være sikker. Vi fik nemlig ikke
afvide at den ikke skal have gas når man starter, og så druknede vi den
godt og grundigt

- Anne Green