CB 550F SS ´76 : Varm og kører skidt
Fra : Brian

Dato : 10-07-03 22:23

Jeg har ellers ikke været her forbi længe. Det er fordi Honda-pigen og jeg
ellers har været gode venner: Men nu er den helt tosset. Jeg har skiftet
topstykke(brugt),flyttet ventilerne over(holder tæt), pakninger(holder tæt)
og prøvet at stille den (Både ventiler og tænding). Og nu kører den fint i
tomgang og trækker faktisk fremragende fra 0 - 100. MEN den er død derefter.
Kan lige tvinge den op til 120 Km/t men så er det slut. Jeg synes også min
motor bliver meget varm. Den kører ok i ca 10 minutter, men så er det som om
den løber halsen ud af munden, og ikke vil mere. Jeg ved det er en gammel
hund, men det ligger 60 Km/t fra hvad manualen siger den skal kunne. Har i
nogen ideer?
Jeg overvejer at få den på værksted og få dem til at stille den i ventilerne
og tændingen, og måske dysse den.
Men er det det der skal til eller????

Med venlig hilsen'
Brian og Honda-pigen.

Fra : Ninja Rider

Dato : 10-07-03 22:41

Hejsa

Brian wrote:
> Men er det det der skal til eller????

Det gør mig da ondt at høre at du har probbs med hende igen.
Har du tjecket luftfilteret? (Det har du vel)

Hvad med Benzin slanger, og evt. vacum slanger?
Ellers synes jeg umildbart at det lyder som om at du skulle få tjecket
karburatorene.

Mvh Emil
--
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk
Scream if you wanna go faster....

Fra : Brian

Dato : 10-07-03 22:50

Næææ... det har jeg faktisk ikke. Men jeg har lige blæst dem igennem med en
lufttingest..... Kompressor :)
Men.. den tager Super-godt omdrejninger når jeg holder stille... og...
trækker som en drøm... men.. så dør den ved de der magiske 100 :(
Brian

Fra : Brian

Dato : 11-07-03 10:33

Kan det være fordi, knasten stå svarede til et led på knast kæden, forkert
iforhold til tændingspunktet ?
Retter det, og tjekker det :)
Brian

Fra : Armand

Dato : 11-07-03 13:52

Brian <Brian@haarh.net> skrev i en
> Kan det være fordi, knasten stå svarede til et led på knast kæden, forkert
> iforhold til tændingspunktet ?
> Retter det, og tjekker det :)

JUP!!!

--