Videoklip fra åbning af Bakken 2001
Fra : Michael Helsvig

Dato : 02-04-01 15:10

Jeg filmede lidt på Nørrebrogade, og har konverteret disse optagelser
til MPEG film, som kan hentes på følgende internet adresse. Husk at
blusse godt op for Deres musikanlæg, så lyden af Kawasaki
racerpotterne, Aprilia'ernes lette og racerlystne plingen, og ikke
mindst Yamaha RD 350'ernes hidsige 2-takt lyd kan komme godt på vej
til Deres hørelse.

http://www.technorave.dk/bakken-2001-open.mpg

Skriv lige direkte til mig, hvis der skulle opstå problemer med at
hente filmklippet.

Michael Helsvig
http://mic.lostinlove.dk/

Fra : Morten Juel

Dato : 02-04-01 16:24

Hehehehe hvad hulen laver den sccotercar ide bland de voksne cykler ??
og sikke et fjols ham på den grønne kawa, det var liiiiige ved at gå galt

Ellser fedt at se, for os der ikke har vores cykler på gaden endnu !

Mvh
Morten