Opfordring til kilometerundersøgelsen
Fra : mc-stup

Dato : 10-07-03 17:05

Hej NG!

Ja, ja, da...

Man kan åbenbart lige netop ramme den gamle overskrift og vupti! ligger
indlægget der....

Så bare for en sikkerheds skyld:

Når I nu allesammen er ude på vejene, og vi andre blot må nøjes med at arbejde
og af familiære årsager må forsage Træf på Toppen, så håber jeg, at alle, der
læser det her og kan nå det, snupper en protion kopier med af
undersøgelsesskemaet og bruger nogle minutter i Fredericia/Skagen/alle andre
steder til at få yderligere data ind i "kassen" til vores alles bedste.

Mvh

Stup
XS1100S, der står og ægrer sig over, at dens herre og mester ikke kører andet
end til og fra arbejde i det dejlige sommervejr.

Fra : Kåre Nejmann

Dato : 10-07-03 20:14

Og spørgeskemaet kan jo findes på http://www.dmc-org.dk/spskema.pdf

--
Kåre

Fra : Peter Krogh

Dato : 11-07-03 12:26

Der er også lavet et link direkte fra www.mctouringclub.dk - så er det bare
at skrive ud og medbringe

TDM-Pede

Fra : Armand

Dato : 12-07-03 14:34

Peter Krogh <mac_pede@hotmail.com> skrev i en
> Der er også lavet et link direkte fra www.mctouringclub.dk - så er det
bare
> at skrive ud og medbringe

Hvorfor gå på Turingsnydts hjemmeside for blot at link'e sig videre til
DMC's i forvejen oplyste site??

DMC ér initiativtagere til undersøgelsen, og jeg accepterer at det gavner
undersøgelsen flerfoldigt at Turingsnydt henviser til den; men som gammel
DMC-slave føler jeg mig anstødt af at du qua ovenstående paradoks er i færd
med at tildele MCTC en uretmæssig del af æren for initiativet :-|

--
Armand.