Bering jakker
Fra : Bjørnar

Dato : 10-07-03 10:01

Noen som har erfaring med bering jakker? www.bering.fr

Bjørnar

Fra : Brian W.

Dato : 10-07-03 13:40

Bjørnar wrote:
> Noen som har erfaring med bering jakker? www.bering.fr
>
> Bjørnar

Hej Bjørnar.

Jeg har lige købt en Bering læderjakke, nede hos < www.leomortensen.dk >
Jakken er en der hedder Predator i sort og sølv.. Den kostede ikke ret
meget, da det var en der var blevet bestilt hjem til en anden, og da den
ikke var hentet, fik jeg den billigt. Læder virker som en god kvalitet,
skåle på skulder og albuer, og så synes jeg det er en flot og lækker jakke.
Jeg troede at Goretex var vindtæt, men fuck sådan en læderjakke er bare 200%
vindtæt.
Jeg kan kun anbefale både jakke og stedet den blev købt.

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155
http://home1.stofanet.dk/cashman

............" Wanted : Honda Blackbird, For Sale : Yzfr
thunderace"...........

Fra : Torben Hansen

Dato : 10-07-03 15:24

hejsa..

jeghar også en beringer jekka fra Leo mortensen. jeg er godt tilfreds. og
billigt

Torben, Vejle

Fra : kenn@diversion.dk

Dato : 10-07-03 17:03

"Bjørnar" <bseim@broadpark.no> skrev i en meddelelse
> Noen som har erfaring med bering jakker? www.bering.fr

Jeg er mægtig tilfreds med min Bering Daytona, som tilfældigvis også er købt
hos Leo Mortensen http://www.leomortensen.dk/images/bering_jacket_dayton.jpg

Båda jakke og forhandler kan anbefales

Kenn H. Jensen
www.diversion.dk