Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digitalfoto til VCD
Fra : Jens Nielsen

Dato : 16-07-03 11:15

Hej

Er der nogle af jer der kender et godt program til at lave foto album på vcd
med ??
Meget gerne et program som også kan lave index.

MVH
Jens

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 16-07-03 12:28

"Jens Nielsen" <j-erbo@hongnet.dk> wrote in

> Er der nogle af jer der kender et godt program til at lave foto album på
> vcd med ??
> Meget gerne et program som også kan lave index.

http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=ISO-8859-1&q=vcd&meta=group%
3Ddk.fritid.foto

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at TRAPdarling dot dk - REMOVE TRAP
Photos at http://www.darling.dk

Fra : Jens Nielsen

Dato : 16-07-03 13:28

Denne link virker ikke hos mig.
sorry

Fra : Carsten Witt

Dato : 20-07-03 22:32

Ulead´s MovieFactory 2 eller DVD PictureShow 2 er glimrende og meget billige
værktøjer, med nogle fede indbyggede guides til nemt at lave menuer med.

se www.ulead.com

hilsen
Carsten

Fra : Jesper

Dato : 21-07-03 09:57

"Carsten Witt" <do.not.reply@to.me.com> skrev i en meddelelse
> Ulead´s MovieFactory 2 eller DVD PictureShow 2 er glimrende og meget
billige
> værktøjer, med nogle fede indbyggede guides til nemt at lave menuer med.
>
> se www.ulead.com

I DVD Pictureshow gemmes dine slideshows med musik som små videoer.
Dvs at man ikke kan bladre i billederne selv.

I WinOnCD 6 DVD edition kan man i et slideshow vælge musikfilen og se
det som i dvd picture. Hvis man derimod vælger det første billede, så kan
man bladre frem og tilbage.
Et minus er dog at når man stopper med at bladre, og kigger på et billede,
så kører slideshowet videre. Man kan ikke PAUSE et billede/slideshow.
Jeg har i hvertfald ikke fundet ud af det....

Jesper

---

Fra : Gerner

Dato : 21-07-03 21:02

On Mon, 21 Jul 2003 10:56:42 +0200, "Jesper" <oz5pc@post.tdcadsl.dk> wrote in
dk.fritid.foto:

>Et minus er dog at når man stopper med at bladre, og kigger på et billede,
>så kører slideshowet videre. Man kan ikke PAUSE et billede/slideshow.
>Jeg har i hvertfald ikke fundet ud af det....

Man kan vel sige at disse programmer gør at du kan dele dine fotos med andre og
selv se dem som et show.
Du har jo dine billeder liggende hver for sig og kan se de enkelte billeder i et
program hvor du så kan bladre.
Du kan jo brænde dem ned på en cd eller dvd som de er (jpg?) og derfra se dem
med billedviserprogremmet enkeltvis og bladre.

>Jesper
>

>---

Gerner aka Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID
Fly online with real people, pilots and ATC

Fra : Thomas Madsen

Dato : 16-07-03 13:36

Jens Nielsen skrev:

> Denne link virker ikke hos mig.

Fordi at det er knækket.
http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=ISO-8859-1&q=vcd&meta=group%3Ddk.fritid.foto

Madsen.

Fra : Jens Nielsen

Dato : 16-07-03 15:07

Takker

Fra : Kurt Brixen

Dato : 16-07-03 12:45

On Wed, 16 Jul 2003 12:15:13 +0200, "Jens Nielsen" <j-erbo@hongnet.dk>
wrote:

>Er der nogle af jer der kender et godt program til at lave foto album på vcd
>med ??
>Meget gerne et program som også kan lave index.

http://www.roxio.de/english/products/wocd6_dvd/index.html

Jeg bruger selv version 3.8.

WinOnCd laver foruden vcd-delen også en html-version på cd'en, hvor
billederne ligger i fuld størrelse.

Kurt Brixen

Fra : Kenny Jensen

Dato : 16-07-03 20:31

"Kurt Brixen" <no_spam_to_brixen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.roxio.de/english/products/wocd6_dvd/index.html
>
> Jeg bruger selv version 3.8.
>
> WinOnCd laver foruden vcd-delen også en html-version på cd'en, hvor
> billederne ligger i fuld størrelse.

Under mig søgen på en demo på ovenstående fandt jeg det her
http://tucows.tiscali.dk/mmedia/preview/260392.html måske det virker.
Jeg er ved at hente det for at se da jeg selv skal have lidt billeder på VCD

Kenny

Fra : Kenny Jensen

Dato : 16-07-03 21:31

"Kenny Jensen" <kenny@REMOVEskydebanen.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://tucows.tiscali.dk/mmedia/preview/260392.html måske det virker.
> Jeg er ved at hente det for at se da jeg selv skal have lidt billeder på

Det virker på den måde at du laver en cue/bin fil med programmet og brænder
det ned med et andet program, min afspiller genkender at det er en VCD men
vil ikke vise billederne, men det er også en gammel sag efterhånden (Pioneer
717)