Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
mennesker
Fra : max

Dato : 16-07-03 06:16

Alle billeder blir lagt på site senere, så don't flippp)
Bare nogle portrætter fra gaden..-max-

emne i binaer: 15072
emne i binaer: 1507

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 16-07-03 07:18

In news:6c5Ra.18833$Kb2.1041848@news010.worldonline.dk ,
max <ma22x@hotmail.com> typed:
> Alle billeder blir lagt på site senere, så don't flippp)
> Bare nogle portrætter fra gaden..-max-
>
> emne i binaer: 15072
> emne i binaer: 1507

Flotte billeder !

Af ren nysgerrighed; hvordan kan det være du mest fotograferer mennesker med
anden etnisk baggrund (det må man gerne sige, ik´?)
-Ikke at det gør noget, for billederne er meget flotte. Det undrede mig bare
:)

--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-07-03 11:47

"Bjarke Ravn-Jonsen" <usenet@mandril.dk> skrev i en meddelelse

> Af ren nysgerrighed; hvordan kan det være du mest fotograferer
mennesker med
> anden etnisk baggrund (det må man gerne sige, ik´?)

Måske fordi de øger billedets kontrakt?

--
-Jens B.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 16-07-03 13:14

Jens Bruun wrote:

> Måske fordi de øger billedets kontrakt?

Øhh - kontrast ?

--

M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-07-03 14:01

"Jan Vestergaard" <jan@nomailjve.dk> skrev i en meddelelse

> Øhh - kontrast ?

Ups, ja

--
-Jens B.

Fra : max

Dato : 16-07-03 14:36

Er nu uploaded: http://www.pbase.com/m_a_x/15072003

> [...]
> anden etnisk baggrund (det må man gerne sige, ik´?)
> -Ikke at det gør noget, for billederne er meget flotte. Det undrede mig bare

Hej Bjarke,
Ja det undrer også mig - Jeg tror det måske er fordi jeg rejser hele
tiden, så jeg er mere vandt til at fotografere "fremmede", det er ikke et bevidst
valg tror jeg.. Faktisk skelner jeg ikke mellem forskelligt farvede mennesker,
selv om jeg tit kan føle mig meget anderledes når feks. jeg står i en tæt pakket
bus i New Delhi, eller er omringet af grinende unger i en landsby hvor hvide
(solskoldet og pink) ikke normalt kommer.
Men måske er det også fordi de fremmede er mere imødekommende og
syns det er sjovt at blive fotograferet, vi er lidt mere "generte" og folk får
af og til et lidt mistroisk udtryk. Jeg har lavet danske serier med de såkaldte
marginaliserede eksistenser, de er også meget fotogene, de er hva de er
ikke så meget facade..)
Billederne er nu uploaded til :
http://www.pbase.com/m_a_x/15072003
Der er bla. exif info..-max-

Fra : rAnders

Dato : 16-07-03 23:00

> [...]
> anden etnisk baggrund (det må man gerne sige, ik´?)
> -Ikke at det gør noget, for billederne er meget flotte. Det undrede mig

Det kan jo også være at han ikke har andre muligheder der hvor han
fotografere

rAnders.

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 16-07-03 13:49

Hej Max

Hvad tager du dem med ?

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : max

Dato : 16-07-03 14:38

> Hej Max
>
> Hvad tager du dem med ?
>
> --
> Venlig hilsen/best regards
>
> René Ernst Nielsen

Verdens bedste telezoom.. Nikon 70-200 afs vr..)
resten af optage info er her:
http://www.pbase.com/m_a_x/15072003
-max-