Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon f80
Fra : Ukendt

Dato : 15-07-03 15:58

Hej, - jeg har i forbindelse med noget konsulent arbejde fået ovenstående
kamera. Jeg ved godt at dette ikke er en salgsgruppe, men er der nogen der
kunne være interesserede i at købe det? Uåbnet emballage, kvittering mv
/ulrich

Fra : Petersen_Michael

Dato : 15-07-03 16:02

"ulrich" <D> skrev i en meddelelse

> Jeg ved godt at dette ikke er en salgsgruppe, men

men, hvorfor så poste her ?

prøv news:dk.marked.privat.foto

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-03 16:27

Tak

Fra : Petersen_Michael

Dato : 15-07-03 16:35

> Tak

velbekomme

Fra : Kurt Hansen

Dato : 15-07-03 18:41

Tue, 15 Jul 2003 16:58:10 +0200, skrev ulrich:

> [...]
>kunne være interesserede i at købe det? Uåbnet emballage, kvittering mv

Du blev FUT'et til dk.marked.privat.foto, men der er endnu ikke dukket
et indlæg op der. Har du solgt kameraet? Er muligvist interesseret.

Er der nogen bestemt grund til at du poster anonymt?

>From: "ulrich" <D>
>Newsgroups: dk.fritid.foto
>Subject: Nikon f80
>Date: Tue, 15 Jul 2003 16:58:10 +0200
[klip]

Venlig hilsen
Kurt Hansen
(Ret min spamsikring i e-mail adressen, hvis du skriver til mig direkte)

Fra : Ukendt

Dato : 16-07-03 16:34

Jeg har netop lavet et indlæg i dk.marked.privat.foto - Jeg poster annonymt
pga jeg ikke ønsker spam
/Ulrich