Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
"Jazz fra LaFontaine"
Fra : max

Dato : 11-07-03 09:32

Der var horrible lysforhold, alle billederne er tomatrøde,
meget arbejde med levels, colorbalance og distort filter.
-max-

Fra : emj

Dato : 11-07-03 10:03

On Fri, 11 Jul 2003 10:32:11 +0200, "max" <ma22x@hotmail.com> wrote:

>Der var horrible lysforhold, alle billederne er tomatrøde,
>meget arbejde med levels, colorbalance og distort filter.

Du kunne nu fodt have roteret billedet lidt, så de lodrette linjer var
lodrette.
Endnu bedre er det selvfølgelig at sørge for den slags, når man tager
billedet

Jeg synes det er svært at bedømme et billede, som der er arbejdet så
meget med og ville egentlig gerne se samme billede i originaludgaven.
Hilsen emj

Fra : max

Dato : 11-07-03 10:07

> [...]
>
> Jeg synes det er svært at bedømme et billede, som der er arbejdet så
> meget med og ville egentlig gerne se samme billede i originaludgaven.

Jeg finder lige originalen frem.. Puha det er sku da godt der ikke er
noget "vand" eller værre "øl" der kan løbe ud af billedet.. )
-max-

Fra : max

Dato : 11-07-03 10:12

"max" <ma22x@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg finder lige originalen frem.. Puha det er sku da godt der ikke er
> noget "vand" eller værre "øl" der kan løbe ud af billedet.. )
> -max-

Rødt chock..-max-

Fra : emj

Dato : 11-07-03 10:25

On Fri, 11 Jul 2003 11:12:13 +0200, "max" <ma22x@hotmail.com> wrote:

> Jeg finder lige originalen frem.. Puha det er sku da godt der ikke er

Det skyldes udelukkende, at der ikke er bare et glas vand på billedet.
Tager du originalbilleder i ramme? )

Hilsen emj

Fra : max

Dato : 11-07-03 10:35

> Det skyldes udelukkende, at der ikke er bare et glas vand på billedet.
> Tager du originalbilleder i ramme? )
>
> Hilsen emj

Hva siger du, til farverne, jeg kunne have undgået det ved at indstille
wb manuelt, eller skyde i RAW..? Jeg må se om jeg kan gøre det
bedre idag.. Men ja det er virklig synd for Lisa..
Hvor er det lige jeg finder dagens Jazz program på nettet..?
-max-

Fra : emj

Dato : 11-07-03 10:46

On Fri, 11 Jul 2003 11:34:32 +0200, "max" <ma22x@hotmail.com> wrote:

>Hva siger du, til farverne

De er lidt for varme

> jeg kunne have undgået det ved at indstille
>wb manuelt, eller skyde i RAW..? Jeg må se om jeg kan gøre det
>bedre idag.. Men ja det er virklig synd for Lisa..

Hvis du husker, om fyren ved hendes side havde hvid T-shirt på, så har
du da lidt at gå efter

Hilsen emj

Fra : max

Dato : 11-07-03 11:01

> De er lidt for varme

> Hvis du husker, om fyren ved hendes side havde hvid T-shirt på, så har
> du da lidt at gå efter
>
> Hilsen emj

Tak.... Jeg husker det ikke, men ser den ikke lidt lyserød ud..
Oooh jeg har ondt i håret..
-max-