Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Smartmedia error
Fra : Jacob Lyster

Dato : 08-07-03 22:24

Hej Alle

Har et mindre problem med mit ene smartmedia kort, når det kommer i
cameraet (Olympus 720 uz) skriver den card error 132f.
Kortet kan ikke bruges hverken i pc'en eller i camera'et, nogle gode
forslag til at få det rettet op igen.
Det er kun 14 dage gammelt, øv.
--
Med Venlig Hilsen
Lysters Hjemmeservice

Fra : Preben

Dato : 09-07-03 00:28

"Jacob Lyster" <mail@lysters.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> cameraet (Olympus 720 uz) skriver den card error 132f.
> Kortet kan ikke bruges hverken i pc'en eller i camera'et, nogle gode

Gå til butikken hvor du købte det, og få det byttet, eller få dine penge
retur.

Peter