Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
maksimal SD kort til HP 735
Fra : Jannie Bødker Rasmus~

Dato : 07-07-03 08:50

Hejsa, har netop købt ovenstående kabel...

købte et 128 mb SD kort sammen med..

skal til at til tyrkiet i næste uge så det kunne være rart med et ekstra
kort på 256 mb...

men på hps hjemmeside siger de at maksimel ram er både 128 og 256...

Kan jeg sætte et 256 mb SD kort i ?

på forhånd tak ..

og god ferie til alle... :)

Hilsen Jannie og Thomas

Fra : Jannie Bødker Rasmus~

Dato : 07-07-03 08:51

> Hejsa, har netop købt ovenstående kabel... <= Her

skulle stå kamera

Hilsen Jannie og Thomas

Fra : Rene Larsen

Dato : 07-07-03 11:44

Hejsa.....

Her i gruppen er folk mest til Cannon´s produkter... jeg selv har et HP
digicams....

Så mit råd til dig vil være at gå ned i en butik og evt spørge om du måtte
prøve et SD kort på 256 mb i dit kamera for at se om det kan virke i dit
kamera...

Mvh

Rene

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 07-07-03 12:15

Rene Larsen wrote:
> Her i gruppen er folk mest til Cannon´s produkter... jeg selv
har et
> HP digicams....

Jeg indrømmer at der er flest Canon-indlæg i øjeblikket, men der
er da også en del om Nikon, Olympus, Sony, Medion og andre - og
det sker da også at der kommer lidt om HP

--

M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk

Fra : Martin Damberg

Dato : 07-07-03 17:47

"Rene Larsen" <rene.larsenFJERNXXXDETTE@pc.dk> wrote in message
> [...]
> prøve et SD kort på 256 mb i dit kamera for at se om det kan virke i dit

"klip"

Har netop købt HP850 og startede med at smide et 256mb SDkort i, virkede med
det samme.
Skulle være meget mystisk hvis en nyere model ikke kunne klare samme mængde.

mvh

Martin Damberg

Fra : Jannie Bødker Rasmus~

Dato : 08-07-03 13:19

Takker for svarene ... prøver med et 256 MB så :)

Goooood Ferie til alle :)

/ Thomas

Fra : Ole Frederiksen

Dato : 14-07-03 22:28

> Takker for svarene ... prøver med et 256 MB så :)

Mit HP 735 kører fint med et 256Mb modul, så det er nok en udemærket ide.

M.v.h. Ole Frederiksen