Bedste måde at benchmarke på?
Fra : Miklos

Dato : 02-04-01 14:13

Hey all

Vi er hos newz.dk ved at definere en test-ramme, så når vi fremover tester
grafikkort kan tilfredsstille de fleste.

Gi' dit bidrag til det her:

http://newz.dk/forum-show.phtml?findid=7776&thread=4

- Miklos

Fra : Gerner

Dato : 02-04-01 18:37

On Mon, 2 Apr 2001 15:13:03 +0200, "Miklos" <miklos@microsux.dk>
wrote:

>Hey all
>
>Vi er hos newz.dk ved at definere en test-ramme, så når vi fremover tester
>grafikkort kan tilfredsstille de fleste.
>
>Gi' dit bidrag til det her:

Det her er news. Hvis du vil debattere noget så er det her det sker.
Ellers er dit indlæg OT i denne gruppe.

Og newz.dk, det må være noget med pirathoveder.

--
Do not send me any email if you see this in a newsgroup
I do not reply to email sent to me from a newsgroup.

Fra : Miklos

Dato : 02-04-01 23:47

> Det her er news. Hvis du vil debattere noget så er det her det sker.
> Ellers er dit indlæg OT i denne gruppe.

Jeg vil vælge at følge råd #8 på usenet .dk
(http://www.usenet.dk/info/lynvejledning.html) og ikke kommentere den linie
mere.

> Og newz.dk, det må være noget med pirathoveder.

Og det siger du fordi?

Ja tænkte det nok, endnu en kværulant uden nogen form for argumenter *suk* -
det er typer som dig der gør mange folk holder sig væk fra usenet.

- Miklos

Fra : Gerner

Dato : 03-04-01 09:37

On Tue, 3 Apr 2001 00:47:05 +0200, "Miklos" <miklos@microsux.dk>
wrote:

> [...]
>
>Ja tænkte det nok, endnu en kværulant uden nogen form for argumenter *suk* -
>det er typer som dig der gør mange folk holder sig væk fra usenet.

Så længe det holder folk som dig væk fra usenet så...
Debatgrupper er til for debat og ikke for OPSLAG uanset hvad du læser.