Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon D10
Fra : David

Dato : 03-07-03 15:23

Hej Gruppe

Er der nogen der ved om hvis men eks køber en D10 i usa
og om der så stadig kan vælges Dansk sprog i kamerat ?

Det var enlig det hele.

/David

Fra : Hans Kruse

Dato : 03-07-03 20:20

Ifølge dette review fra USA
http://www.dcresource.com/reviews/canon/eos_10d-review/ er der dansk som
menysprog.
Det egentlige problem er vel, at der ikke er garanti i DK og at du er
henvist til at sende kameraet frem og tilbage, hvis der er problemer.
Selvfølgelig er spørgsmålet, hvor stor chancen er for en fejl. Med moms og
told inkluderet kommer kameraet vel på lige under 12000kr, hvor man kan få
det for ca. 13.500 via Tyske websites og have garantien, så er det umagen og
risikoen værd at købe i USA.
Mvh,
Hans

Fra : Peter Andersen

Dato : 03-07-03 23:15

Hans Kruse wrote:
> [...]
> hvor man kan få det for ca. 13.500 via Tyske websites og have
> garantien, så er det umagen og risikoen værd at købe i USA.

Hvor har du fundet det til 13.5?

--
Vh. Peter Andersen

Fra : den glade dreng

Dato : 03-07-03 23:37

> Hvor har du fundet det til 13.5?
>
> --
> Vh. Peter Andersen

mon ikke tråden fra den 18/5 omhandlede canon 10D giver
dig svar på det?

Vh

Per

Fra : Hans Kruse

Dato : 03-07-03 23:38

Her http://www.dnet24.de/cgi-bin/dnet24/index til 1795? og her
http://www.technikdirekt.de/ til 1849?.
Mvh, Hans

Fra : Peter Andersen

Dato : 04-07-03 18:56

Hans Kruse wrote:
> Her http://www.dnet24.de/cgi-bin/dnet24/index til 1795? og her
> http://www.technikdirekt.de/ til 1849?.

Det kan jeg simpelthen ikke holde ud det her! Jeg bestilte et 10D hos
technikdirect.de i sidste uge, og fik det leveret i onsdags (denne uge) og
nu ser jeg så lige at de har sat prisen 124 euro ned fra 1973 euro til 1849!
Det er altså bare for meget! Teoretisk kan jeg jo sende det tilbage til dem
og samtidig købe et nyt igen... det virker bare for pjattet!
Men nu har jeg lige skrevet til dem og larmet... det må da kunne lykkes at
finde en løsning på sådan noget.....

--
Vh. Peter Andersen

Fra : enrico

Dato : 08-07-03 12:10

On Thu, 3 Jul 2003 16:23:12 +0200, "David" <wostNOSPERM@wost.dk>
wrote:

> [...]
>
>Er der nogen der ved om hvis men eks køber en D10 i usa
>og om der så stadig kan vælges Dansk sprog i kamerat ?

Lær engelsk (-og for den sags skyld også dansk)