Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fotoklub på Østerbro??
Fra : Jørgen Angel

Dato : 03-07-03 13:10

Jeg var på et tidspunkt i kontakt med en der var medlem af en fotoklub
på Østerbro.
Ham vil jeg gerne i kontakt med igen, men jeg kan ikke huske hvad han
eller klubben hedder.
Er du der??

Med venlig hilsen

Jørgen Angel

Fra : Søren Blom

Dato : 03-07-03 13:33

"Jørgen Angel" <angelFJERN@inet.uni2.dk> skrev

Kan det have været http://www.downstairs-foto.dk ellers prøv at kik på
www.sdf.dk der kan du sikkert finde klubben
--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Jørgen Angel

Dato : 03-07-03 14:16

Søren Blom <soren@blom.dk> wrote:

> "Jørgen Angel" <angelFJERN@inet.uni2.dk> skrev
>
> Kan det have været http://www.downstairs-foto.dk ellers prøv at kik på
> www.sdf.dk der kan du sikkert finde klubben

Hej Søren,
Nej det var ikke Downstairs. Og jeg kan hverken huske hvad klubben,
eller ham jeg gerne vil i kontakt med, hedder. Måske han ser det her.

Der var ingen klubber på SDFs liste med postnummer 2100. Heller ikke
Downstairs! Der var angivet 2650.
Jørgen

Fra : thl

Dato : 03-07-03 16:17

"Jørgen Angel" <angelFJERN@inet.uni2.dk> skrev i en meddelelse news:1fxixws.6omwoxx0n874N%angelFJERN@inet.uni2.dk...
> [...]
> på Østerbro.
> Ham vil jeg gerne i kontakt med igen, men jeg kan ikke huske hvad han

prøv her

http://216.239.57.100/search?q=cache:jKYDYQ9EY4kJ:www.photographing.dk/002%2520fotoklubber%25202.htm+ib+pico&hl=da&lr=lang_da&ie=UTF
-8

mvh
Thorbjørn

Fra : Jørgen Angel

Dato : 03-07-03 17:44

thl <amagerfoto@pc.dk> wrote:

> [...]
>
> http://216.239.57.100/search?q=cache:jKYDYQ9EY4kJ:www.photographing.dk/002%252
0fotoklubber%25202.htm+ib+pico&hl=da&lr=lang_da&ie=UTF

Hvordan søren bar du dig ad med at finde Pico - for ham var det - uden
at vide det var ham jeg ledte efter?
Jørgen

Fra : thl

Dato : 04-07-03 09:20

"Jørgen Angel" <angelFJERN@inet.uni2.dk> skrev i en meddelelse news:1fxjaik.u7sklm1vlm35sN%angelFJERN@inet.uni2.dk...

> 0fotoklubber%25202.htm+ib+pico&hl=da&lr=lang_da&ie=UTF

> Hvordan søren bar du dig ad med at finde Pico - for ham var det - uden
> at vide det var ham jeg ledte efter?
> Jørgen

MIN far ved alt.
Rasmus. (5 år).

mvh
Thorbjørn

( google er heller ikke dårlig)

Fra : Pico

Dato : 04-07-03 14:00

thl wrote:
> "Jørgen Angel" <angelFJERN@inet.uni2.dk> skrev i en meddelelse

> MIN far ved alt.
> Rasmus. (5 år).
>
> mvh
> Thorbjørn

Så er spørgsmålet om det er dig, Thorbjørn, eller Rasmus der kan huske mig
Pico

Fra : Pico

Dato : 03-07-03 16:14

Jørgen Angel wrote:
> [...]
> på Østerbro.
> Ham vil jeg gerne i kontakt med igen, men jeg kan ikke huske hvad han

Hvis det er mig du mener er jeg her. Jeg sender dig lige en mail.
Pico

Fra : Pico

Dato : 03-07-03 16:42

Pico wrote:

> Hvis det er mig du mener er jeg her. Jeg sender dig lige en mail.

Nå det kunne jeg så ikke, din E-mail adr. var ikke valid, men det er min
så du kan bare skrive til mig.
Pico

Fra : Jørgen Angel

Dato : 03-07-03 17:44

Pico <IPdata@mail.dk> wrote:

> din E-mail adr. var ikke valid,

Hvis du fjerner FJERN fra adressen skulle den virke.
Jeg mailer dig lidt senere.
Jørgen