Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Olympus c-750 endelig på gaden! anmeldelse~
Fra : hunters_force

Dato : 02-07-03 18:45

Hejsa

Endelig kom Olympus c-750 på gaden med sin 10x optisk zoom.....Ifølge
Olympus har de imidlertidig først dækket markedet helt, medio Juli....

MEN skulle der være nogen der allerede har fået fat i kameraet er jeg
meget interesseret i at høre om det! (har selv et på bestilling, så jeg
skal nok poste en "anmeldelse" af den).

på forhånd tak
Morten Skov Nielsen

Fra : Manior

Dato : 02-07-03 23:48

> [...]
>
> MEN skulle der være nogen der allerede har fået fat i kameraet er jeg
> meget interesseret i at høre om det! (har selv et på bestilling, så jeg

Hej Morten,
Der forventes at kunne leveres C-750 i net butikker i midten af juli.
Imens Du venter, kig forbi :
http://www.dcresource.com/reviews/olympus/c750uz-review/index.shtml

http://www.imaging-resource.com/PRODS/C750/C75A.HTM

Du kan også downloade Manualen til C-750 -
http://www.olympusamerica.com/files/C750UZ_Basic_manual.pdf (9,6)MB

Hilsen

Marek

Fra : Manior

Dato : 03-07-03 00:10

> [...]
>
> MEN skulle der være nogen der allerede har fået fat i kameraet er jeg
> meget interesseret i at høre om det! (har selv et på bestilling, så jeg

Jeg fandt et par foto fra Olympus C-750 :

www.fotoexpert.pl/C750/p2070005.JPG ISO 50, 380mm(ekwiwalent), 1/500s F3.7
www.fotoexpert.pl/C750/p2070008.JPG ISO 50, 380mm 1/650s F3.7
www.fotoexpert.pl/C750/p2070015.JPG ISO 100, 380mm 1/160

www.fotoexpert.pl/C750/p2070019.JPG - ISO 50
www.fotoexpert.pl/C750/p2070016.JPG - ISO100
www.fotoexpert.pl/C750/p2070017.JPG - ISO 200
www.fotoexpert.pl/C750/p2070018.JPG - ISO 400

hilsen manior

Fra : Manior

Dato : 03-07-03 00:16

Beklager disse links. her er de rigtige: