Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
43MEGATELE til G2
Fra : Sherman

Dato : 02-07-03 10:15

Hejsa!

Leder efter en tele til mit G2. Er lidt lun på 43MEGATELE fra Tiffen. Findes
der andre muligheder og hvor kan de købes i DK.

Hilsen Bo

Fra : Per O. Madsen

Dato : 03-07-03 14:22

Det lyder spændende. Hvad koster sådan en til et G2 ?
Skal man også have en mellemring til montering på kameraet ?

/Per O.

Fra : Hans Kruse

Dato : 03-07-03 20:55

Måske kan denne sammenligning interessere?
http://kazutoku.cside21.com/G1andG2/telewide_eng.htm
Her findes telekonverter til salg, dog med venteliste på Kenko 2x konverter.
Mvh, Hans

Fra : Hans Kruse

Dato : 03-07-03 23:12

Beklager, glemte link til køb http://www.lensmateonline.com/buy.html