Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvilken USB 2.0 kortlæser skal man købe
Fra : CeeCee

Dato : 30-06-03 17:37

- Og hvor / pris ???

Tak på forhånd.

CeeCee

Fra : René

Dato : 30-06-03 18:40

Hej

Trust har en kortlæser til indbygning + usb porte + mere

http://www.trust.com/products/frame-product.htm?artnr=13511

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-03 19:42

> - Og hvor / pris ???

Jeg har lige købt:
Varenr.: :12244
Vare :Accessories. USB CARD READER-COMPACT FLASH
Antal :1
Stykpris :139,00
Total :139,00

Hos ITbutikken.dk
Den er kun til CF-kort så vidt jeg har forstået...

Men det er da rimelig billigt... For den med posten i morgen..

Mvh
Allan

Fra : Michael Holm

Dato : 30-06-03 20:39

Men er den USB 2.0?

--M

Fra : Ukendt

Dato : 01-07-03 15:46

> Men er den USB 2.0?

Yup!

Fra : El Ducce

Dato : 04-07-03 14:40

I følge en artikel på e-pressen kan man ikke regne med at USB 2.0 også svare
til den nye standard idet dem som står bag USB standarden har klumret i det
så nogen steder, hvor der står USB 2.0, er der engenligt tale om en USB 1.1.

Fra : JH

Dato : 01-07-03 09:53

CeeCee wrote:
> - Og hvor / pris ???
>
> Tak på forhånd.

Jeg har købt min USB 2.0 kortlæser
hos www.shg.dk.
Det er en lille flad sag, som kan læse 6
forskellige korttyper.
Den har varenr. 520108 og kostede
kr. 336,79 incl forsendelse og moms.
Fungerer perfekt hos mig under WinXP.

Vh JH

Fra : CeeCee

Dato : 01-07-03 15:28

Super - har lige været nede og købe en TQI kortlæser som du anbefalede - og
no problemo.

Det ser vist ud til en faktor 4-5 forbedring i forhold til USB 1.1, når det
gælder overførsel til PC...

Tak igen