Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Udstilling af 48 nye fotos optaget i uge 2~
Fra : Niels Ebbesen PowerB~

Dato : 29-06-03 22:13

Udstilling af 48 nye fotos optaget i uge 26 - 2003

- og da billeder ska' ses, så vil jeg ikke bruge tid på en masse
snik-snak, så ta' selv et kik på flg. URL...!

http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview_week_26_1of4.html

Jeg kan lige oplyse, at det er en billedserie fra en sejlads med
en vikingeskibskopi der hedder Sif Ege.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Alex W

Dato : 30-06-03 17:46

Hej Niels

Ser ud til at du har haft en hyggelig dag ... Du har fået mange spændende
detaljer med i din fotoserie. Jeg ville godt have været med ...

Hygge
Alex

Fra : Niels Ebbesen PowerB~

Dato : 30-06-03 20:36

Alex W wrote:
> Hej Niels
>
> Ser ud til at du har haft en hyggelig dag ... Du har fået mange spændende
> detaljer med i din fotoserie. Jeg ville godt have været med ...

Ja det er netop sådanne ture, der giver mulighed for en masse
fotos af ting man ikke støder på i det daglige.

Jeg kan oplyse, at gruppen bag Sif Ege sejler med passagerer hver
torsdag aften kl. 18:00 fra havnen i Frederikssund, der er
naturligvis et begrænset antal pladser, og de kan ikke
reserveres, man må blot møde op, og så kommer alle dem med, som
der er plads til, turen varer til ca. kl. 21:30, og den koster
50,- kr. som ubeskåret går til drift og vedligeholdelse skibet.

En anden mulighed er Vikingeskibsmuseet i Roskilde, de sejler
mange daglige ture med flere forskellige vikingeskibe, se selv
priser o.s.v. på museets hjemmeside.

Jeg kan også anbefale en tur med veteran dampfærgen Skjelskør,
den sejler tre ture hver søndag fra Frederikssund havn, den er
propfyldt med detaljer, og på Skjelskør ka' man sagtens ta'
familien med.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen