Kontaktformular i Outlook 2000
Fra : Bo Larsen

Dato : 02-04-01 12:25

Hej NG!
I Outlook 2000 har jeg lavet et kontakt-formular analogt til standardformularet, dog med flere oplysninger.
Jeg vil nu gerne have at alle forhåndenværende kontakt-informationer vises med dette formular.
Skal alle infos exporteres og importeres igen?
Bo Larsen
bolarsen@t-online.de

Fra : Erik Svensen

Dato : 02-04-01 21:29

Hej Bo,

Det skal du ikke,

se denne artikel

http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q201/0/87.asp

OL2000: How to Update Existing Items to Use a New Custom Form

god fornøjelse

/Erik Svensen