Laser jammer Blinder M10
Fra : Tor Eide

Dato : 02-04-01 12:09

Noen som kjenner til denne?

Montert den på mc?

Tor

Fra : Mads Lund

Dato : 02-04-01 12:52

> Noen som kjenner til denne?
>
> Montert den på mc?

Spørger du officielt eller uofficielt

Så har jeg måske sådan et ekstra positionslys på kawaen.

Men den er heldigvis aldrig blevet afprøvet i praksis.

Den blev dog forbudt i dk efter TV avisen lavede en test af forskellige
laser/radar apparater, og det var den eneste der virkede preventivt, og den
blev forbudt 2 dage efter. Og så måtte jeg jo have en

Mads Lund
Ninja9RT, der helst ikke skal måles for meget på.

Fra : Tor Eide

Dato : 02-04-01 13:01

"Mads Lund" <Mads.L@Martin.dkxxx> wrote in message

> [...]
den
> blev forbudt 2 dage efter. Og så måtte jeg jo have en

I Norge hvor jeg bor er det ikke forbudt.

Hvordan er den å montere?

Tor

Fra : Mads Lund

Dato : 03-04-01 08:40

> Hvordan er den å montere?

Meget let. Den er ca 10x8x2 cm (bxlxh) og på bagsiden er der 2
monteringshuller. Jeg lavede en lille aluplade, og skruede den fast på
jammeren, bukkede den i Y facon, og monterede pladen på den nederste
forgaffelbro (hvor der normalt sidder en fordeler ti lbremse slangerne.) Så
den sidder lige under/bag den nederste gaffelbro,

Den skal blot have 12V og stel. + ledningen har jeg ført gennem en kontakt
så jeg kan slukkefor den i by zoner.

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Armand

Dato : 03-04-01 01:42

Mads Lund <Mads.L@Martin.dkxxx> skrev i en

> [...]
og den
> blev forbudt 2 dage efter. Og så måtte jeg jo have en

Den er forbudt at have fastmonteret!

For bil-brugs vedkommende er den jo udstyret med en clip-montering og
strømforsyning til cigartænderen, hvilket jo ikke er fastmontering!

--
Armand.

Fra : Mads Lund

Dato : 03-04-01 09:16

> Den er forbudt at have fastmonteret!
>
> For bil-brugs vedkommende er den jo udstyret med en clip-montering og
> strømforsyning til cigartænderen, hvilket jo ikke er fastmontering!

Tønker du ikke på advarsels apparaterne ? Jammeren er ret beset en stør
sender, som sender på samme frekvens som laserpistolerne bruger. Og denner
form for støjsending er ganske forbudt.

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Armand

Dato : 03-04-01 12:06

> Tønker du ikke på advarsels apparaterne ? Jammeren er ret beset en
stør
> sender, som sender på samme frekvens som laserpistolerne bruger. Og
> denner form for støjsending er ganske forbudt.

Ups jo!
Det var de andre jeg tønkte på

--
Armand.

Fra : Asger Steffensen

Dato : 03-04-01 18:51

> Mads Lund <Mads.L@Martin.dkxxx> skrev i en

> stør
>
> Ups jo!
> Det var de andre jeg tønkte på

Hvad er det for nogen i tønker på? Fortæl, fortæl, jeg har lige fået et
vellignende billede af mig selv i min madkasse ind af døren! 500,- kr.
kræver fotografen. Er der noget der virker mod den slags spionfotos?

:-|
Asger
ZX-10