/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
GSX-R 1000 - hvilken forhandler har en?
Fra : Jørund Seim


Dato : 02-04-01 09:40

Her står man og har endelig bestemt seg for en Gixxer 1000, og så er den
utsolgt

Reinhardt får ikke flere hjem i år. Er det noen som vet om en forhandler som
kan ha en stående? Reinhardt kunne ikke opplyse om noen. Den skal helst være
sort/sølv, men det viktigste er å få fatt på en i det hele tatt.

JS



 
 
Morten Johansen (02-04-2001)
Kommentar
Fra : Morten Johansen


Dato : 02-04-01 09:45

Hej

Nåå så har du endelig set lyset og set Suzuki ruels

Jeg ved at CVP i Horsens har en til at stå den er dog blå/hvid.
Fin foretning jeg købte min TLR der, hentede den i Lørdags...Herligt..

Hygge
Morten
TL1000R


"Jørund Seim" <origo@earthling.net> wrote in message
news:9a9dto$h2e$1@sunsite.dk...
> Her står man og har endelig bestemt seg for en Gixxer 1000, og så er den
> utsolgt
>
> Reinhardt får ikke flere hjem i år. Er det noen som vet om en forhandler
som
> kan ha en stående? Reinhardt kunne ikke opplyse om noen. Den skal helst
være
> sort/sølv, men det viktigste er å få fatt på en i det hele tatt.
>
> JS
>
>



Jørund Seim (02-04-2001)
Kommentar
Fra : Jørund Seim


Dato : 02-04-01 09:58


"Morten Johansen" <morten.johansen@merant.com> wrote in message
news:9a9e9u$ggc$1@news.cybercity.dk...

> Jeg ved at CVP i Horsens har en til at stå den er dog blå/hvid.
> Fin foretning jeg købte min TLR der, hentede den i Lørdags...Herligt.

Takk for tipset. Hadde håpet å finne en på Sjelland, men lykkes ikke det får
jeg bevege meg over til Jylland eller Fyn. Har du et telefonnr. til CVP?

JS




Morten Johansen (02-04-2001)
Kommentar
Fra : Morten Johansen


Dato : 02-04-01 10:11


"Jørund Seim" <origo@earthling.net> wrote in message
news:9a9eut$mqc$1@sunsite.dk...
>
> "Morten Johansen" <morten.johansen@merant.com> wrote in message
> news:9a9e9u$ggc$1@news.cybercity.dk...
>
> > Jeg ved at CVP i Horsens har en til at stå den er dog blå/hvid.
> > Fin foretning jeg købte min TLR der, hentede den i Lørdags...Herligt.
>
> Takk for tipset. Hadde håpet å finne en på Sjelland, men lykkes ikke det
får
> jeg bevege meg over til Jylland eller Fyn. Har du et telefonnr. til CVP?
>
> JS
>
Check det på http://www.cvp-mc.dk/

Hygge
Morten
Tl1000R





Henrik Mønster (02-04-2001)
Kommentar
Fra : Henrik Mønster


Dato : 02-04-01 10:13

For vildt...

Det bliver spænende at høre en seriøs sammenligning mellem R1 og GSX-R1000.

Henrik

"Jørund Seim" <origo@earthling.net> wrote in message
news:9a9dto$h2e$1@sunsite.dk...
> Her står man og har endelig bestemt seg for en Gixxer 1000, og så er den
> utsolgt
>
> Reinhardt får ikke flere hjem i år. Er det noen som vet om en forhandler
som
> kan ha en stående? Reinhardt kunne ikke opplyse om noen. Den skal helst
være
> sort/sølv, men det viktigste er å få fatt på en i det hele tatt.
>
> JS
>
>



Jørund Seim (02-04-2001)
Kommentar
Fra : Jørund Seim


Dato : 02-04-01 10:26


"Henrik Mønster" <nina.henrik@mobilixnet.dk> wrote in message
news:apXx6.45$HY1.4506@news.get2net.dk...
> For vildt...
>
> Det bliver spænende at høre en seriøs sammenligning mellem R1 og
GSX-R1000.
Den første kommer forhåpentlig rett etter påske. En av mine tyske
"kjøre-kamerater" har nettopp fått sin GSX-R. Han bruker den til løp i den
tyske serie, men monterer nummerplate og tar den med til Nürburgring, hvor
vi møtes i påsken. Håper på å få laget en del brukbar video

Brukbar video burde det også bil når vi monterer kameraet på en Porsche GT3
Clubsport. En gut jeg kjenner i Stockholm har nettopp kjøpt en, så vi blir
selvsagt nødt til å lage en sammenligning på Ringen

JS



Henrik Mønster (03-04-2001)
Kommentar
Fra : Henrik Mønster


Dato : 03-04-01 07:53

Kanon, vi venter!!

Henrik

"Jørund Seim" <origo@earthling.net> wrote in message
news:9a9gke$2on$1@sunsite.dk...
>
> "Henrik Mønster" <nina.henrik@mobilixnet.dk> wrote in message
> news:apXx6.45$HY1.4506@news.get2net.dk...
> > For vildt...
> >
> > Det bliver spænende at høre en seriøs sammenligning mellem R1 og
> GSX-R1000.
> Den første kommer forhåpentlig rett etter påske. En av mine tyske
> "kjøre-kamerater" har nettopp fått sin GSX-R. Han bruker den til løp i den
> tyske serie, men monterer nummerplate og tar den med til Nürburgring, hvor
> vi møtes i påsken. Håper på å få laget en del brukbar video
>
> Brukbar video burde det også bil når vi monterer kameraet på en Porsche
GT3
> Clubsport. En gut jeg kjenner i Stockholm har nettopp kjøpt en, så vi blir
> selvsagt nødt til å lage en sammenligning på Ringen
>
> JS
>
>



origo@earthling.net (03-04-2001)
Kommentar
Fra : origo@earthling.net


Dato : 03-04-01 12:45


"Henrik Mønster" <nina.henrik@mobilixnet.dk> wrote in message
news:awey6.41$PR2.2172@news.get2net.dk...
> Kanon, vi venter!!

I dag fikk jeg en mail fra den journalist som skal skrive Nürburgring
artikkelen for engelske Superbike. Westfield kommer til Ringen i midten av
neste uke, hvilket betyr at kjøringen mellom R1 og Westfield blir unnagjort
allerede i påsken.

Det var hurtigere enn jeg hadde regnet med, men forsåvidt OK. Også dette
blir filmet, med kamera montert både på Westfielden og R1'en. Jeg vet dog
ikke om jeg må publisere den video innen artikkelen har vært på trykk. Den
kommer imidlertid på min hjemmeside på et tidspunkt, og forhåpentlig om ikke
alt for lenge.

JS



Steen Schmidt (03-04-2001)
Kommentar
Fra : Steen Schmidt


Dato : 03-04-01 15:09

> Det var hurtigere enn jeg hadde regnet med, men forsåvidt OK.

Det bliver ikke din første runde på ringen i år, vel?

Mvh
Steen



origo@earthling.net (03-04-2001)
Kommentar
Fra : origo@earthling.net


Dato : 03-04-01 16:09


"Steen Schmidt" <SSchmidt@nospam.dk> wrote in message
news:VNky6.16610$o4.794723@news010.worldonline.dk...

> Det bliver ikke din første runde på ringen i år, vel?

Næh, men jeg hadde som sagt regnet med at det skulle litt senere.

JS



Carsten (02-04-2001)
Kommentar
Fra : Carsten


Dato : 02-04-01 10:17

Jeg er ret sikker på (90%) at jeg så en sådan gennem vinduet hos Aage(r)sen
her i søndags. Hvis der er fedtfingre på deres vinduer så er det i hvert
fald ikke mig

Prøv: www.aagesen.dk

Carsten

"Jørund Seim" <origo@earthling.net> wrote in message
news:9a9dto$h2e$1@sunsite.dk...
> Her står man og har endelig bestemt seg for en Gixxer 1000, og så er den
> utsolgt
>
> Reinhardt får ikke flere hjem i år. Er det noen som vet om en forhandler
som
> kan ha en stående? Reinhardt kunne ikke opplyse om noen. Den skal helst
være
> sort/sølv, men det viktigste er å få fatt på en i det hele tatt.
>
> JS
>
>



Adam Christensen (02-04-2001)
Kommentar
Fra : Adam Christensen


Dato : 02-04-01 10:16

"Jørund Seim" <origo@earthling.net> wrote in message
news:9a9dto$h2e$1@sunsite.dk...
> Her står man og har endelig bestemt seg for en Gixxer 1000, og så er den
> utsolgt
>
> Den skal helst være
> sort/sølv, men det viktigste er å få fatt på en i det hele tatt.

Sort/sølv?? En Gixxer skal da være blå/hvid ))

Er du blevet træt af R1'eren?

--
Adam



Jørund Seim (02-04-2001)
Kommentar
Fra : Jørund Seim


Dato : 02-04-01 10:23


"Adam Christensen" <adam.christensen@framfab.dk> wrote in message
news:9a9g78$v0$1@sunsite.dk...

> Er du blevet træt af R1'eren?
Næ, på ingen måte, den er stadig en kanon maskine. Men - jeg er trett av å
transportere den opp og ned til Nurburgring hver måned. Derfor vil jeg ha en
maskine som kan parkeres permantent der nede. R1 beholder jeg i DK inntil
videre.

JS



Jacob Hornemann (02-04-2001)
Kommentar
Fra : Jacob Hornemann


Dato : 02-04-01 11:09

Jeg var nede hos Enghave Motor i lørdags. Der står en sort/sølv GSX-R1000 på
første etage. Ved dog ikke om den er solgt.

-Jacob


"Jørund Seim" wrote:

> Her står man og har endelig bestemt seg for en Gixxer 1000, og så er den
> utsolgt
>
> Reinhardt får ikke flere hjem i år. Er det noen som vet om en forhandler som
> kan ha en stående? Reinhardt kunne ikke opplyse om noen. Den skal helst være
> sort/sølv, men det viktigste er å få fatt på en i det hele tatt.
>
> JS


Armand (02-04-2001)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 02-04-01 12:49


Jacob Hornemann <jhm@berlingske.dk> skrev i en
news:3AC84FAC.D0C8DEEA@berlingske.dk...
Jeg var nede hos Enghave Motor i lørdags. Der står en sort/sølv
GSX-R1000 på
første etage. Ved dog ikke om den er solgt.

Dén havde Suzuki nok haft kendskab til, hvis den ikke var solgt!

--
Armand.



Jørund Seim (02-04-2001)
Kommentar
Fra : Jørund Seim


Dato : 02-04-01 13:06


"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in message
news:9a9pst$v6h$4@news.cybercity.dk...
> Dén havde Suzuki nok haft kendskab til, hvis den ikke var solgt!

Reinhardt hadde ikke kjennskap til noe som helst, eller også gad de ikke
hjelpe. De anbefalte meg å søke på nettet.....

JS



Jacob (02-04-2001)
Kommentar
Fra : Jacob


Dato : 02-04-01 13:11


"Jørund Seim" <origo@earthling.net> skrev i en
>
> Reinhardt hadde ikke kjennskap til noe som helst, eller også gad de ikke
> hjelpe. De anbefalte meg å søke på nettet.....

De kunne da lære lidt af Aagesen hva'
Hvorfor sådan en holdning fra et firma, i hvis interesse det vel måtte være,
at se så mange Suzukier som muligt køre rundt på vejene?

Mvh
Jacob
GS500



Armand (03-04-2001)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 03-04-01 01:05


Jørund Seim <origo@earthling.net> skrev i en
news:9a9pvr$d1l$1@sunsite.dk...
>
> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in message
> news:9a9pst$v6h$4@news.cybercity.dk...
> > Dén havde Suzuki nok haft kendskab til, hvis den ikke var solgt!
> Reinhardt hadde ikke kjennskap til noe som helst, eller også gad de
ikke
> hjelpe. De anbefalte meg å søke på nettet.....

Det var nok fordi at de ikke gad!

Mit hip, var såmænd også kun lige for at understrege den tunge
samhørighed der er imellem Suzuki-importøren og Enghave motor

--
Armand.




Thomas Jensen (02-04-2001)
Kommentar
Fra : Thomas Jensen


Dato : 02-04-01 11:08




begin 666 Sv GSX-R 1000 - hvilken forhandler har en.txt
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C96QS93HY83ED=&\D:#)E)#% <W5N<VET92YD:RXN+@T*#0H`
`
end


N/A (02-04-2001)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 02-04-01 13:01



Jørund Seim (02-04-2001)
Kommentar
Fra : Jørund Seim


Dato : 02-04-01 13:01


"Jacob" <jnk.607@rsk.dk> wrote in message news:9a9pis$bcg$1@sunsite.dk...
> Den blå/hvide var solgt, men den sort/sølv stod bare og havde "Jørund
Seim"
> skrevet over det hele på sig
> Håber du når at få fat på en og god fornøjelse med den.

Jeg ringte til dem, og begge var desverre solgt. Jeg har dog et par andre
muligheter som ikke er avprøvet ennå, får se hvordan det går.

JS



Jacob (02-04-2001)
Kommentar
Fra : Jacob


Dato : 02-04-01 13:03

> Jeg ringte til dem, og begge var desverre solgt. Jeg har dog et par andre
> muligheter som ikke er avprøvet ennå, får se hvordan det går.
>
> JS
>
Jeg var forbi kl. 12:45, der fik jeg at vide, at den ikke var solgt.
Enten havde de ikke helt styr på det, eller også er det bare meget dårlig
timing
Fortsat held og lykke med jagten

Mvh
Jacob
GS500



Jørund Seim (02-04-2001)
Kommentar
Fra : Jørund Seim


Dato : 02-04-01 13:05


"Jacob" <jnk.607@rsk.dk> wrote in message news:9a9pq8$c0p$1@sunsite.dk...
> Jeg var forbi kl. 12:45, der fik jeg at vide, at den ikke var solgt.
> Enten havde de ikke helt styr på det, eller også er det bare meget dårlig
> timing
> Fortsat held og lykke med jagten

Den første jeg talte med, sa at den ikke var solgt, men at jeg skulle tale
med en selger som ville ringe tilbake. Når jeg så ble ringet opp, fikk jeg
vite at den sorte også var solgt, men at de gjerne ville selge meg noe annet
(naturlig nok).

JS



Jacob (02-04-2001)
Kommentar
Fra : Jacob


Dato : 02-04-01 13:08

ørund Seim" <origo@earthling.net> skrev

>, men at de gjerne ville selge meg noe annet
> (naturlig nok).

He, he - ja ellers kunne man jo bebrejde manden for at være en dårlig sælger


BTW: Du vil have den stående permanent i Tyskland, tæt på ringen. Det
betyder vel, at du køber uden afgift?

Mvh
Jacob
GS500



Jørund Seim (02-04-2001)
Kommentar
Fra : Jørund Seim


Dato : 02-04-01 13:24


"Jacob" <jnk.607@rsk.dk> wrote in message news:9a9q3s$d85$1@sunsite.dk...
> BTW: Du vil have den stående permanent i Tyskland, tæt på ringen. Det
> betyder vel, at du køber uden afgift?

Ja, planen er å registrere den i Tyskland. Det er også derfor jeg beholder
R1'en.

JS



Michael K. S. (02-04-2001)
Kommentar
Fra : Michael K. S.


Dato : 02-04-01 13:27

On Mon, 2 Apr 2001 14:23:42 +0200, "Jørund Seim" <origo@earthling.net>
wrote:

>Ja, planen er å registrere den i Tyskland. Det er også derfor jeg beholder
>R1'en.

Ikke i eget navn formentlig så ?

Vh
-Michael
Nr.xx - Pax Deorum....

Jørund Seim (02-04-2001)
Kommentar
Fra : Jørund Seim


Dato : 02-04-01 13:28


"Michael K. S." <Michaelks@image.dk> wrote in message
news:bvrgctg3g044ovv9tnak7sqi6q1t57gvld@4ax.com...
> Ikke i eget navn formentlig så ?

Jeg kan få temporær adresse i Tyskland, men mangler å få avklart et par
detaljer med den gjeldende kommune. Blir det problemer, registreres den i en
kamerats navn der nede.

JS



Michael K. S. (02-04-2001)
Kommentar
Fra : Michael K. S.


Dato : 02-04-01 13:32

On Mon, 2 Apr 2001 14:27:32 +0200, "Jørund Seim" <origo@earthling.net>
wrote:

>Jeg kan få temporær adresse i Tyskland, men mangler å få avklart et par
>detaljer med den gjeldende kommune. Blir det problemer, registreres den i en
>kamerats navn der nede.

Den pågældende kommune ligger måske i gåafstand af Ringen...ellers var
det måske en ide,du er virkelig grebet af Ring-feberen må jeg sige
.

Vh
-Michael
Nr.xx - Pax Deorum....

origo@earthling.net (02-04-2001)
Kommentar
Fra : origo@earthling.net


Dato : 02-04-01 13:46

"Michael K. S." <Michaelks@image.dk> wrote in message
news:i7sgcts6ed1amvsbindusraidetkumo4rl@4ax.com...
> Den pågældende kommune ligger måske i gåafstand af Ringen...ellers var
> det måske en ide,du er virkelig grebet af Ring-feberen må jeg sige


Det har også sammenheng med, at jeg i forbindelse med mitt arbeide kan få
lagt en del besøk derned. Når et årskort til Ringen ikke koster mere enn
4000, betyr det muligheter for å kjøre på bane til en meget gunstig pris.
Det er imidlertid nødvendig med en MC der nede, det er så dårlig plass på
Lufthansas maskiner mellom Stockholm og Köln

JS



Steen Schmidt (02-04-2001)
Kommentar
Fra : Steen Schmidt


Dato : 02-04-01 20:35

> Ja, planen er å registrere den i Tyskland.

Det skal du i hvert fald ikke sige når du ringer til dem! Suzuki vil *kun*
sælge Gixxer1000 i år i Danmark til dansk indegistrering. Om det så er
lovligt eller ej.......

Du behøver nok heller ikke sige at du er fra Sjælland hvis du vil handle i
Jylland eller på Fyn. For to år siden ville Motorgården i Svendstrup
(omkring Ålborg) ikke sælge mig en SV'er fordi jeg boede i Århus (så fik de
jo nok ingen serviceindtægter på den).

Mvh
Steen



Anders (03-04-2001)
Kommentar
Fra : Anders


Dato : 03-04-01 12:22

> Du behøver nok heller ikke sige at du er fra Sjælland hvis du vil handle
i
> Jylland eller på Fyn. For to år siden ville Motorgården i Svendstrup
> (omkring Ålborg) ikke sælge mig en SV'er fordi jeg boede i Århus (så fik
de
> jo nok ingen serviceindtægter på den).
>
> Mvh
> Steen
>

Korrekt! Det har jeg også været ude for. Og Rheinhard importøren kunne
heller ikke hjælpe. "Der er emd garanti ikke flere i landet" sagde de....
men det var der! Fjolser!

A



Stig H. Jacobsen (03-04-2001)
Kommentar
Fra : Stig H. Jacobsen


Dato : 03-04-01 16:17

On Tue, 3 Apr 2001 13:21:34 +0200, Anders wrote:

> Korrekt! Det har jeg også været ude for. Og Rheinhard importøren kunne
> heller ikke hjælpe. "Der er emd garanti ikke flere i landet" sagde de....
> men det var der! Fjolser!

Den slags historier giver da lyst til at fravælge Suzuki som
mærke.. Er de så åndssvage hele vejen igennem? (også efter
salget?)

--
Stig / shj@bigfoot.com

Steen Schmidt (03-04-2001)
Kommentar
Fra : Steen Schmidt


Dato : 03-04-01 17:53

> > Korrekt! Det har jeg også været ude for. Og Rheinhard importøren kunne
> > heller ikke hjælpe. "Der er emd garanti ikke flere i landet" sagde
de....
> > men det var der! Fjolser!
>
> Den slags historier giver da lyst til at fravælge Suzuki som
> mærke.. Er de så åndssvage hele vejen igennem? (også efter
> salget?)

Det ved jeg ikke. Da jeg havde brug for for ca. 40kkr reservedele til min
SV'er, havde Rydberg dem dagen efter. Der var kun en enkelt del i restordre,
den tog han fra en cykel han havde stående mener jeg.

Mvh
Steen



Susanne Lund Pederse~ (03-04-2001)
Kommentar
Fra : Susanne Lund Pederse~


Dato : 03-04-01 20:08

"Stig H. Jacobsen" <shj@bigfoot.com> skrev >
> Den slags historier giver da lyst til at fravælge Suzuki som
> mærke.. Er de så åndssvage hele vejen igennem? (også efter
> salget?)

Tja....da jeg havde problemer med minigixxeren og forhandleren, snakkede
jeg med Reinhardt, som gav mig medhold, men de ville ikke gi' mig det på
skrift, da de ikke ønskede at blande sig i en diskussion mellem mig og
en forhandler :-/

--
Susanne



boe (02-04-2001)
Kommentar
Fra : boe


Dato : 02-04-01 13:21

"Jørund Seim" <origo@earthling.net> wrote in message
news:9a9pls$bk7$1@sunsite.dk...

> Jeg ringte til dem, og begge var desverre solgt. Jeg har dog et par andre
> muligheter som ikke er avprøvet ennå, får se hvordan det går.


Jørlund, har du ikke set denne meddelelse fra Thomas?:

"det har Mogens Pedersen i Odense, og så oven i købet i den farve du vil
have!

http://www.mogenspedersen.dk/

Mvh
Thomas Jensen, Odense
XJ600s div ´96"

Bo, VF1000F



Jørund Seim (02-04-2001)
Kommentar
Fra : Jørund Seim


Dato : 02-04-01 13:26


"boe" <bemNOSPAMM@bellesystems.com> wrote in message
news:9a9qmj$epj$1@sunsite.dk...

> "det har Mogens Pedersen i Odense, og så oven i købet i den farve du vil
> have!

Har snakket med dem, og de ville ikke selge hvis den skulle ut av landet.
Hvis jeg sender kopi av papirer vedr. banelisens m.v., var det dog en
mulighet. Men så vile de ha ekstra penger fordi den ikke skulle registreres
her, samt et par andre påslag som ikke har noen relevans etter min mening.
Tror ikke jeg gider handle med dem, det blir for meget besvær.

JS



Jacob (02-04-2001)
Kommentar
Fra : Jacob


Dato : 02-04-01 13:29


"Jørund Seim" <origo@earthling.net> skrev i en
> Har snakket med dem, og de ville ikke selge hvis den skulle ut av landet.
> Hvis jeg sender kopi av papirer vedr. banelisens m.v., var det dog en
> mulighet. Men så vile de ha ekstra penger fordi den ikke skulle
registreres
> her, samt et par andre påslag som ikke har noen relevans etter min mening.
> Tror ikke jeg gider handle med dem, det blir for meget besvær.

Hvad med en tysk forhandler?
Er der nævneværdig prisforskel på cyklens grundpris her og der?

Mvh
Jacob
GS500



Steen Schmidt (02-04-2001)
Kommentar
Fra : Steen Schmidt


Dato : 02-04-01 20:36

> > "det har Mogens Pedersen i Odense, og så oven i købet i den farve du vil
> > have!
>
> Har snakket med dem, og de ville ikke selge hvis den skulle ut av landet.
> Hvis jeg sender kopi av papirer vedr. banelisens m.v., var det dog en
> mulighet. Men så vile de ha ekstra penger fordi den ikke skulle
registreres
> her, samt et par andre påslag som ikke har noen relevans etter min mening.

Det lyder som en politianmeldelse efter min mening!

Mvh
Steen



Claus Rittig (02-04-2001)
Kommentar
Fra : Claus Rittig


Dato : 02-04-01 21:36

"Steen Schmidt" <SSchmidt@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:Cu4y6.13254$o4.672619@news010.worldonline.dk...

> > Har snakket med dem, og de ville ikke selge hvis den skulle ut av
landet.
> > Hvis jeg sender kopi av papirer vedr. banelisens m.v., var det dog en
> > mulighet. Men så vile de ha ekstra penger fordi den ikke skulle
> registreres
> > her, samt et par andre påslag som ikke har noen relevans etter min
mening.
>
> Det lyder som en politianmeldelse efter min mening!

Ja, prøv endelig!
Denne praksis anvendes af Honda, Suzuki, Kawasaki og Yamaha og har været
anvendt i mange år, efterhånden.

Rittig



Armand (03-04-2001)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 03-04-01 01:10


Jørund Seim <origo@earthling.net> skrev i en
news:9a9r5b$h0h$1@sunsite.dk...
>
> "boe" <bemNOSPAMM@bellesystems.com> wrote in message
> news:9a9qmj$epj$1@sunsite.dk...
>
> > "det har Mogens Pedersen i Odense,
> Har snakket med dem, og de ville ikke selge hvis den skulle ut av
landet.
> Hvis jeg sender kopi av papirer vedr. banelisens m.v., var det dog en
> mulighet. Men så vile de ha ekstra penger fordi den ikke skulle
registreres
> her, samt et par andre påslag som ikke har noen relevans etter min
mening.
> Tror ikke jeg gider handle med dem, det blir for meget besvær.

Det er ikka MP, men Suzuki der dikterer denne regel!
Og det er forøvrigt det samme for de øvrige importører med undtagelse af
Yamaha!
Torben Askholm fra MC Chaufførerne, kørte(!) for nogle år siden til
østen på motorcykel. Honda-fanatiker som han var ville han helst have
haft en Honda dertil; men det skulle vise sig at Yamaha var de eneste
der var til at tale med omkring grænseplade-handel, hvorfor det endte
med en Super-Teneré

Køb dog en tysker dernede istedet!

--
Armand.




origo@earthling.net (03-04-2001)
Kommentar
Fra : origo@earthling.net


Dato : 03-04-01 06:23


"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in message
news:9ab89a$4ae$4@news.cybercity.dk...

> Det er ikka MP, men Suzuki der dikterer denne regel!
Ja, jeg fant ut av det, etter å ha talt med flere andre. Så MP er vel god
nok, de vil bare ikke miste retten til å selge Suzuki.

> Køb dog en tysker dernede istedet!
Jeg ringte til den forhandler i Tyskland hvor jeg prøvekjørte GSX-R 1000 for
et par uker siden. Prisen var faktisk like lav som i DK når alle tillegg
til importøren var lagt til. Problemet er levering, han får ingen før
tidligst i mai, hvis han da får flere...


JS




Mads Stetter (02-04-2001)
Kommentar
Fra : Mads Stetter


Dato : 02-04-01 16:06


"Jørund Seim" <origo@earthling.net> skrev i en meddelelse
news:9a9dto$h2e$1@sunsite.dk...
> Her står man og har endelig bestemt seg for en Gixxer 1000, og så er den
> utsolgt
>
> Reinhardt får ikke flere hjem i år. Er det noen som vet om en forhandler
som
> kan ha en stående?

Motorgården i svenstrup (Aalborg) her en i sort stående (Og lidt gul)

--
Med Venlig Hilsen
Mads Stetter
Yamaha DT125R



Steen Schmidt (02-04-2001)
Kommentar
Fra : Steen Schmidt


Dato : 02-04-01 20:37

> Motorgården i svenstrup (Aalborg) her en i sort stående (Og lidt gul)

Motorgården i Svendtsrup sælger ikke til folk der bor længere væk end 20 km.
Bastarder!

Mvh
Steen



origo@earthling.net (02-04-2001)
Kommentar
Fra : origo@earthling.net


Dato : 02-04-01 21:16


"Steen Schmidt" <SSchmidt@nospam.dk> wrote in message
news:rv4y6.13257$o4.672799@news010.worldonline.dk...
> > Motorgården i svenstrup (Aalborg) her en i sort stående (Og lidt gul)
>
> Motorgården i Svendtsrup sælger ikke til folk der bor længere væk end 20
km.
> Bastarder!

Jeg husker i farten ikke om det var dem jeg snakket med, som snakket om at
de helst ville selge til folk lokalt. Jeg tror dog jeg har funnet en et
annet sted. Den var i utgangspunktet solgt, men såfremt kjøperen ikke melder
tilbake onsdag, kan jeg få den.

JS



Steen Schmidt (02-04-2001)
Kommentar
Fra : Steen Schmidt


Dato : 02-04-01 21:27

> Jeg husker i farten ikke om det var dem jeg snakket med, som snakket om at
> de helst ville selge til folk lokalt.

Det må de sgu ikke! Og Importøren vil ikke gøre en skid....

Mvh
Steen



origo@earthling.net (02-04-2001)
Kommentar
Fra : origo@earthling.net


Dato : 02-04-01 21:31


"Steen Schmidt" <SSchmidt@nospam.dk> wrote in message
news:Ve5y6.13384$o4.683592@news010.worldonline.dk...

> Det må de sgu ikke! Og Importøren vil ikke gøre en skid....

Jeg vet godt de ikke må. Men det er egentlig en bagatell i forhold til
importørens måte å drive forretning på. Reinhardt må ikke nekte forhandlerne
å selge til utlandet. I dag har jeg talt med bortimot 15 forhandlere rundt
om i DK. Flere av dem fortalte at Reinhardt har truet med å frata dem retten
til å selge Suzuki hvis de solgte uten avgift, og/eller til for lav pris.
Det er direkte i strid med EU's regler, men hvem gider kjøre en sak for noen
få tusen kroners skyld? Det vet Reinhardt godt, dermed slipper han avsted
med det. Jeg har aldri vært meget for Suzuki pga importøren og hans ry.
Opplevelser som dette gør ikke saken bedre

JS



Steen Schmidt (02-04-2001)
Kommentar
Fra : Steen Schmidt


Dato : 02-04-01 21:48

> Opplevelser som dette gør ikke saken bedre

Øv - lidt ligesom at cykle i modvind

Mvh
Steen



Michael K. S. (02-04-2001)
Kommentar
Fra : Michael K. S.


Dato : 02-04-01 22:14

On Mon, 2 Apr 2001 22:31:08 +0200, <origo@earthling.net> wrote:

> Det vet Reinhardt godt, dermed slipper han avsted
>med det. Jeg har aldri vært meget for Suzuki pga importøren og hans ry.
>Opplevelser som dette gør ikke saken bedre

Helt enig,jeg køber _aldrig_ en Suzuki,importøren bærer en stor del af
skylden, for ellers kunne en 750 Gixxer da godt friste....lidt. .

Vh
-Michael
Nr.xx - Pax Deorum....

origo@earthling.net (02-04-2001)
Kommentar
Fra : origo@earthling.net


Dato : 02-04-01 22:14


"Michael K. S." <Michaelks@image.dk> wrote in message
news:foqhctohms138phh9js7cqpre8v65vg73q@4ax.com...

> Helt enig,jeg køber _aldrig_ en Suzuki,importøren bærer en stor del af
> skylden, for ellers kunne en 750 Gixxer da godt friste....lidt. .

Og dog, her sitter jeg og har bestemt meg for å kjøpe nettop en Suzuki.
Trodde aldri jeg skulle synke så dypt )

JS



Michael K. S. (02-04-2001)
Kommentar
Fra : Michael K. S.


Dato : 02-04-01 22:28

On Mon, 2 Apr 2001 23:13:44 +0200, <origo@earthling.net> wrote:

>Og dog, her sitter jeg og har bestemt meg for å kjøpe nettop en Suzuki.

Arh -okay, det er så i orden,du er undskyldt,da du jo tager den ud af
landet

>Trodde aldri jeg skulle synke så dypt

Nej det kan gå tilbage for enhver ,jeg har også en Suzuki-motor i
min Priller - det er jeg heller ikke så stolt af,men i det mindste går
reservedelskronerne da i det mindste til Aprilia og ikke til
Reinhardt,som jeg af princip ikke vil støtte _overhovedet_

Vh
-Michael
Nr.xx - Pax Deorum....

boe (02-04-2001)
Kommentar
Fra : boe


Dato : 02-04-01 20:26

"Jørund Seim" <origo@earthling.net> wrote:
>
>Reinhardt får ikke flere hjem i år. Er det noen som vet om en forhandler som
>kan ha en stående? Reinhardt kunne ikke opplyse om noen. Den skal helst være
>sort/sølv, men det viktigste er å få fatt på en i det hele tatt.

Silkeborg MC

/Morten

Morten Christensen (03-04-2001)
Kommentar
Fra : Morten Christensen


Dato : 03-04-01 21:47


"Jørund Seim" <origo@earthling.net> wrote in message
news:9a9dto$h2e$1@sunsite.dk...
> Her står man og har endelig bestemt seg for en Gixxer 1000, og så er den
> utsolgt
>
> Reinhardt får ikke flere hjem i år. Er det noen som vet om en forhandler
som
> kan ha en stående? Reinhardt kunne ikke opplyse om noen. Den skal helst
være
> sort/sølv, men det viktigste er å få fatt på en i det hele tatt.
>
> JS
>
>

Damn, en masse indlæg.
Gad vide hvor mange vinduer rundt om i landet der trænger til en kraftig
pudsning i disse dage?

MHT. til Reinhardt og hans indstilling ved jeg fra min dejlige Aut.
Suzuki-forhandler, at han stort set gør, hvad der passer ham - om det så er
udlands-salg, uden afgift eller til race.
Faktisk tror jeg at at den kære Mattias (som forhandleren hedder) er den
næste importør. Det han ikke ved om Suzuki, er slet ikke værd at vide. Og
det gælder både race og "alm" brug.
Jeg ved med sikkerhed, at han har solgt cykler uden afgift før og også
grænseplader kan han sørge for.

Men logisk nok skal man nok ikke forvente at sådan et salg/køb, som Jørn er
ude efter, at et ligefrem bliver opprioriteret, da maskinen
temmelig-nemmelig sikkert ikke vil få selvsamme forhandler at se mere ;-/

Jeg kører gladeligt den dejlige tur fra Kbh og til Toftlund i Sønderjylland
bare for at få lavet et serviceeftersyn, eller bare "en tår kaffe og snak".
Hos Linnet's MC er jeg *aldrig* nogensinde blevet snydt, følt mig dårligt
behandlet eller noget som helst - og endnu bedre: jeg har aldrig hørt nogle
tale dårligt om denne "biks"

Linnet's MC kan kontaktes på : 74 83 21 42, og bor på Ribevej 1 i Toftlund.


--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup
Nybagt GSX600F-ejer ('91)
ICQ 112100518



origo@earthling.net (03-04-2001)
Kommentar
Fra : origo@earthling.net


Dato : 03-04-01 22:02


"Morten Christensen" <morten@mummitrold.dk> wrote in message
news:_Eqy6.17286$o4.885223@news010.worldonline.dk...

> Faktisk tror jeg at at den kære Mattias (som forhandleren hedder) er den
> næste importør. Det han ikke ved om Suzuki, er slet ikke værd at vide.
>Og det gælder både race og "alm" brug.
Hvor mange motorer til raceteams har han bygget?

> Jeg ved med sikkerhed, at han har solgt cykler uden afgift før og også
> grænseplader kan han sørge for.
Men har han en Gixxer 1000 til snarlig levering (hvilket betyr senest 20/4)?
Jeg lider av sterke abstinenser

JS



Morten Christensen (03-04-2001)
Kommentar
Fra : Morten Christensen


Dato : 03-04-01 23:12


<origo@earthling.net> wrote in message news:9addo0$bp9$1@sunsite.dk...
>
> "Morten Christensen" <morten@mummitrold.dk> wrote in message
> news:_Eqy6.17286$o4.885223@news010.worldonline.dk...
>
> > Faktisk tror jeg at at den kære Mattias (som forhandleren hedder) er den
> > næste importør. Det han ikke ved om Suzuki, er slet ikke værd at vide.
> >Og det gælder både race og "alm" brug.
> Hvor mange motorer til raceteams har han bygget?
>
> > Jeg ved med sikkerhed, at han har solgt cykler uden afgift før og også
> > grænseplader kan han sørge for.
> Men har han en Gixxer 1000 til snarlig levering (hvilket betyr senest
20/4)?
> Jeg lider av sterke abstinenser
>
> JS
>
>

Uha - er du begyndt at ryste og dirre og sove i din læderdragt også? ;c))

Om han har en til at stå, det aner jeg faktisk ikke. Men du fik nummeret
lige før, så ring dog og spør'
Jeg mener at han har hjulpet nogle med noget race - men til hvad og
hvormange, eller om det kun var "venne-fordel" aner jeg heller ikke.

-Morten-



JensBrauer (04-04-2001)
Kommentar
Fra : JensBrauer


Dato : 04-04-01 14:23

Mener bestemt også at Dansk Motor Company Gl. køgelandevej 166 har en stående som ikke er solgt.
de har tlf. 3617 1428.

Mvh

Jens Brauer


Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"


T Helledi (04-04-2001)
Kommentar
Fra : T Helledi


Dato : 04-04-01 16:22

Brdr. Sejr, Randersvej, Århus har også een.





Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177527
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408694
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste