Outlook express kaput efter komprimering!!
Fra : Henrik Krogh

Dato : 04-12-00 22:16

Min outlook express 5.02 teer sig underligt efter en komprimering(alt
tasten nede under opstart)

Spørgsmål - tør jeg slette pref filen - tager mine kontaktpersoner og
mails skade af det.

Problemet:
Hvis jeg opretter nye kontaktpersoner kopler den dem på forkerte navne.
Den sidste uges mail er forsvundet - pist væk.
En gruppe er forsvundet - og enkelte kontaktpersoner er forsvundet

(har lige opdaget at jeg både har en pref og en instillinger liggende -
det er vel ikke så godt -indstillingerne er den nyeste.)

Håber på gode råd
vh
Henrik Krogh

Fra : Lars H. Fischer

Dato : 04-12-00 22:28

Hvis du har opgraderet fra OE 4.01/4.5 og så importeret emails/adresser til
OE5, så er databasen med emails og adresser fucked..

Kan ikke lige huske om det var OE 5.01 eller OE 5.02, der lavede dette
bøvl..

Prøv evt. at tildele mere hukommelse til OE, den er ret glad for meget...

--
Hilsen
Lars H. Fischer

Fra : Ditte & Nicolai

Dato : 05-12-00 02:53

Hej Henrik

Henrik Krogh <henrik.krogh@bigfoot.com> wrote:

> [...]
> Den sidste uges mail er forsvundet - pist væk.
> En gruppe er forsvundet - og enkelte kontaktpersoner er forsvundet

OE 5.x har åbenbart store problemer med kontakt person databasen. Har
selv oplevet, at der efter en genopbygning/komprimering af databasen var
problemer.

Den eneste løsning er vist at lave en eksport af sine kontakt personer,
slette kontakpersonerne fra programmet, lave en komplekst genopbygning,
og derefter importere sine kontaktpersoner igen.

> (har lige opdaget at jeg både har en pref og en instillinger liggende -
> det er vel ikke så godt -indstillingerne er den nyeste.)

Du behøves jo ikke at slette indstillingerne, bare flyt dem til at andet
sted. Hvis du kommer til at flytte den "rigtige" indstilling vil OE tro
at du er en ny bruger.

--
Venlig hilsen Nicolai Brandt