Meguiar's all wheel cleaner
Fra : Morten Johansen

Dato : 02-04-01 08:57

Hej

Er der nogle der ved hvor man kan købe subjekt i DK. Læs lige hvad en gut på
TL1000 message board skerv om det:
"Went to K-mart the other day and saw some stuff called Meguiar's all wheel
cleaner. Supposed to be able to spray on and then just rinse off and wheel
will be sparkly clean. Read the bottle and it is supposed to be safe for all
rims. So i say to myself..."self go ahead and try it. Quicker the bike is
clean the quicker you can get back to driniking some beer." So i went home
and tried it not expecting much. Holy sheot!! The stuff works great.
Everyone knows how it is a pain to wash the rims even more so us with white
rims that show any little amount of brake dust. I just sprayed it on let it
sit for about 2 minutes then hit it with a hose...couldnt have got the rims
cleaner if i would have spent an hour on them. This stuff really works and
thought you guys would like to hear of something that makes cleaning
easier!"

Morten
TL1000R

Fra : Mads Krog-Jensen

Dato : 02-04-01 09:02

Lyder som en skjult reklame! hehe

Og hvis ikke - så er jeg sgu også interesseret!

JUBIII VEJRET ER GODT IDAG OG SALTET ER VÆÆÆÆK!

/mads

Fra : Emil

Dato : 02-04-01 12:56

Jeg ved ikke om jeg tror på det, -i USA har de ufattelig mange "vidundermidler" til biler/motorcykler. Endu har jeg ikke været udsat for at man kan slippe uden lidt knofedt....men man skal vel aldrig sige aldrig.

http://www.kandu.dk/

Fra : Asger Steffensen

Dato : 02-04-01 18:15

> [...]

> cleaner if i would have spent an hour on them. This stuff really works and
> thought you guys would like to hear of something that makes cleaning

Ja det er da simpelt, han siger det jo selv. I den nærmeste K-Mart...

Asger

Fra : N/A

Dato : 02-04-01 21:29

Fra : Asger Steffensen

Dato : 02-04-01 21:29

"Lene =" <lene@doek.dk> wrote in message
> På dansk er det nærmeste jeg kender oxalsyre - det lyder farligere end det
> er.
> Det fjerner bremestøv og 'rust'-pletter på fælgene så let som ingen ting,
og
> som de ville have sagt på tv-shop: og efterlader overfladen skinnende ren.
>
> Jeg har sågar brugt det til at fjerne jern-pletter på en bomuldsbluse til
> min lille søn (10 mdr, og skal have jerndråber dagligt - det kan altså
godt
> svine!). Så I kan roligt anvende det på fælgene. De bliver virkelig
> [...]
DET var da et velment husmoder råd!
Jeg plejer at bruge motorrens (men jeg har heller ingen børn

Asger
ZX-10

Fra : Skyrider #1

Dato : 05-04-01 17:20

On Mon, 2 Apr 2001 22:29:19 +0200, "Asger Steffensen" <ast@get2net.dk>
wrote:

>DET var da et velment husmoder råd!
>Jeg plejer at bruge motorrens (men jeg har heller ingen børn
>
>Asger
>ZX-10

Hejza
Lampeolie Det nemt få fat i og det gør rengøring af fælger til en
leg.!!
Mvh.
Skyrider#1
CBX750F 88'