Münch Mammut
Fra : Steen Gruby

Dato : 01-04-01 23:38

Hej.

Sidste week-end var jeg en tur på Cebit messe (Hannover).
Man tæsker rundt mellem de stande der har "noget at vise".
Fødderne hader en som pesten - det er de rene bylder bagefter.
Jeg havde lavet en "tur" for mig selv til det jeg syntes var værd at
se ved hjælp af messe-info - kanon koncept
Hvad der ikke stod nogen steder var, at der på Fujitsu-Siemens stand
stod en seværdighed.
Münch Mammut.
Jeg var ved at tabe næse og mund da jeg stod ansigt til forlygte med
vidunderet.
Mine kolleger så måbende til da jeg forsøgte at forklare
standpersonalet at den ville have det meget bedre ude på gaden med mig
i sædet.
Lange overtalelsesforsøg, men nix - jeg måtte nøjes med at røre ved
den og få taget et billede af den og mig.
De var sgu' ikke særlig kollegiale - vel?
Den er ikke så stor som jeg havde forventet med sine 330 Kg.
Imponerende 260 Hk fra sin 2000 cc motor - den må simpelthen kunne
lave verdens flotteste sorte stribe på asfalten.
Den var hele turen værd - en vis mand tage IT i forhold til den
Jeg drømmer stadig og håber den vil huske mig - bare sådan lidt
Jeg lægger billedet på min hjemmeside en dag ved lejlighed.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750