Java netbank under linux.
Fra : M_abs

Dato : 16-07-03 01:48

Nu håber jeg ikke det er alt for OT, (det har ikke rigtigt noget med
programmering af gøre)

Jeg har et lille problem med min netbank, under linux.
Min bank ( amtssparekassen fyn ) bruger en netbank hos www.online-banking.dk
( linket gavner nok ikke ret meget )
Den virker fint med jre 1.4.1 og op under Windows, problemet er bare at
systemet er hårdkodet til at lede efter nøglen på "c:\" som jo ikke findes
under linux.
Så er mit spørgsmål, kan man få Java til at tro at en bestemt sti er "c:\"?

mvh Morten.

Fra : Morten

Dato : 16-07-03 08:05

"M_abs" <M_abs@oncable.dk> wrote in message news:<3f14a18a$0$76065$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> under linux.
> Så er mit spørgsmål, kan man få Java til at tro at en bestemt sti er "c:\"?

Prøv at finde ud af fra hvilket directory din browser afvikler applets. I
det directory, prøv at lave et softlink til din nøgle, fex.

cd /opt/mozilla
ln -s /home/M_abs/keys/64273.key c:\\den\\hardkodedesti\\64237.key

Ved ikke om det virker, men hvorfor ikke? :)

Mvh Morten

Fra : m_abs

Dato : 17-07-03 14:31

> [...]
>
> cd /opt/mozilla
> ln -s /home/M_abs/keys/64273.key c:\\den\\hardkodedesti\\64237.key

Har ikke været i stand til at finde hvilket directory mozilla udfører
applets i