Java 1.4.2?
Fra : Seph

Dato : 11-07-03 11:26

Hej.

Jeg ved godt at det ikke direkte har noget med programmering at gøre, men er
der nogen der har haft problemer med at installere den nye version af JRE?
Kan ikke få nogen java programmer og applets til at virke efter at jeg har
opgraderet. Har brugt offline SDK versionen på Windows XP Pro SP1a DK. Nogen
gode råd?

Thomas.

Fra : Michael Legart

Dato : 11-07-03 11:38

On Fri, 11 Jul 2003 12:25:49 +0200, Seph <> wrote:
> Kan ikke få nogen java programmer og applets til at virke efter at jeg har
> opgraderet. Har brugt offline SDK versionen på Windows XP Pro SP1a DK. Nogen

Hvilken fejl faar du?

--
hestdesign.info - we put the hest in .com

Fra : Seph

Dato : 11-07-03 16:53

Fjernede det efter jeg ikke kunne få det til at virke og installerede
1.4.1.03. Prøvede at installere der igen for at se hvad fejlen var og nu
virker det bare... Strange.