VB.NET og recordset
Fra : Morten Brynjolf

Dato : 19-07-03 10:46

Hej!

Jeg har følgende kode til at accesse en Accessdatabase:

---
Dim Conn AS Object
Dim SQL AS String
Conn = CreateObject("ADODB.Connection")
Conn.Open("DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=X:\db.mdb")
SQL = "SELECT * FROM UPDATELOG"
Conn.Execute(SQL)
---

Hvordan får jeg lagt output ind i et recordset så jeg kan arbejde videre
med data?

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Morten Brynjolf

Fra : Morten Brynjolf

Dato : 21-07-03 20:11

Morten Brynjolf <morten@mitefternavnher.nu> wrote in

> [...]
> Conn.Execute(SQL)
> ---
>
> Hvordan får jeg lagt output ind i et recordset så jeg kan arbejde videre

Er der virkelig ingen der kan/vil hjælpe med ovenstående?

Med venlig hilsen
Morten Brynjolf

Fra : Troels Thomsen

Dato : 23-07-03 08:07

Jeg fandt dette kode i gemmerne.

'connect to Database
db.CursorLocation = adUseClient
db.Open "PROVIDER=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0;Data Source=" & _
strDatabase & ";"

Set recTraining = New Recordset

recTraining.Open "select * from Training", _
db, adOpenDynamic, adLockOptimistic

Fra : Morten Brynjolf

Dato : 28-07-03 06:35

"Troels Thomsen" <troels.thomsen@mailteledk> wrote in news:3f1e33ec$0$76076
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> [...]
> strDatabase & ";"
>
> Set recTraining = New Recordset
>
> recTraining.Open "select * from Training", _

Tak, men jeg kan stadig ikke få det til at virke :(

Med venlig hilsen
Morten Brynjolf

Fra : Troels Thomsen

Dato : 29-07-03 07:13

Lav det simpleste program du kan, der ikke virker. Post derefter det hele
her. Så er der sikkert én med forstand på det der vil hjælpe dig.

mvh Troels