Aldi Medion kamera 2299,- virker fint
Fra : Peter Ursin

Dato : 17-07-03 20:19

Hej,
bare til info, hvis der skulle være nogle der tøver fordi de ikke ved om det
virker med Mac.
OS X + iPhoto genkender øjeblikkeligt kameraet når det indsættes. God
kvalitet i øvrigt.
Det var bare det

mvh
Peter Ursin

PS. En sjov ting er i øvrigt at da bestyreren hørte jeg havde Mac så mente
han at jeg nok var nødt til at aflevere flash-kortet hos fotohandleren og få
ham til at brænde en cd. Aah så slemt er det altså heller ikke at have Mac

Fra : Henrik Münster

Dato : 17-07-03 21:57

Peter Ursin <ZorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> wrote:

> [...]
> det virker med Mac. OS X + iPhoto genkender øjeblikkeligt kameraet når det
> indsættes. God kvalitet i øvrigt. Det var bare det

Tak for informationen. Det er rart at vide. Personligt må jeg tilstå, at
jeg hellere vil holde mig til de mere kendte mærker kamera. Til den pris
kan man trods alt få et ganske godt kamera andetsteds. Det er ganske
vist ikke med så mange pixels. Til gengæld kan det være, at resten af
kameraet er bedre. Jeg ved det ikke, men jeg frygter, at et ukendt mærke
let kan være discount-kvalitet på de steder, hvor man ikke kan redegøre
for kvaliteten med et enkelt tal. Det tidligere Medion fik noget
blandede anmeldelser. Nogle syntes, de fik enormt meget for pengene.
Andre mente, det var noget billigt skidt med en CCD med mange pixels, så
det lød fint på papiret.

Det er vist et Skanhex: <http://www.skanhex.com.tw/>
<http://www.skanhex.com.tw/Products.asp?Model=SX-%20410Z3&Sub_ID=22&Lang
uage_ID=E>

> [...]
> få ham til at brænde en cd. Aah så slemt er det altså heller ikke at have

Når du skulle gøre hvad? Lægge billederne over på din computer? Hvis man
skal ned omkring fotohandleren, så er der ligesom ikke den store fidus
ved at have et digitalt kamera.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 18-07-03 11:09

> Når du skulle gøre hvad? Lægge billederne over på din computer? Hvis man
> skal ned omkring fotohandleren, så er der ligesom ikke den store fidus
> ved at have et digitalt kamera.

I det mindste havde han (bestyreren) et løsningsforslag

--
Mvh Martin
| OpenOffice på MacOS X: www.talentmedia.dk/openoffice/ |