Hjælp til geninstallation af Safari
Fra : Søren Roepstorff

Dato : 11-07-03 20:59

Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe min med nedenstående.

Efter at have brugt Safari v1.0 uden nogen problemer siden lancering. Er
den blevet næsten ubrugelig: Den går nu helt ned på de fleste af mine
jævnligt besøgte sider f.eks. mediamac og politikken. Hvis java, java
plug-in og javascript er deaktiveret kan den godt køre.

Jeg har forsøgt at gen-installere flere gange efter at have fjernet hvad
jeg kunne finde der var Safari relateret, samt have kørt oprydning med
Cocktail.
Det skal siges at min søn havde brugt computeren sammen dag og sagtens
kan være kommet til at lave ulykker men det kan jeg nu også sagtens selv
da jeg bestemt ikke er superbruger.
Håber der er nogen der kan hjælpe mig.

Mvh
Søren