Hente filer fra partitioneret HD
Fra : Erling Hansen

Dato : 05-07-03 10:39

Min harddisk er partitioneret, og det gi'r mig et lidt irriterende
problem. Når jeg skal åbne en fil i et program, kan jeg kun finde
hoved-partitioneringen. Jeg er så nødt til først at åbne 'scratch disc'
- trække filen ud på skrivebordet, og så åbne den derfra.
Skal det virkelig være nødvendigt?
mvh
Erling

--
Med venlig hilsen Erling Hansen

http://www.erlinghansen.dk/

Fra : Villy Erichsen

Dato : 05-07-03 19:11

In article <1fxmg8m.1dneetk344gmsN%erling.korsoer@mail.dk>, Erling
Hansen <erling.korsoer@mail.dk> wrote:

> [...]
> hoved-partitioneringen. Jeg er så nødt til først at åbne 'scratch disc'
> - trække filen ud på skrivebordet, og så åbne den derfra.

Jeg gætter på at du kører OS X - så skal du smide de ekstra partitioner
i "Favoritter" (åbn vinduet og træk dem ind) - så kan du se dem fra
alle programmer.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen - omsider på OS X

Fra : Erling Hansen

Dato : 05-07-03 22:55

Villy Erichsen <spam@hammel-by.dk> wrote:

> Jeg gætter på at du kører OS X - så skal du smide de ekstra partitioner
> i "Favoritter" (åbn vinduet og træk dem ind) - så kan du se dem fra
> alle programmer.
Hej.
Du har ret - kører OS X - engelsk udgave - kan ikke finde 'favourites' -
du har vel ikke en 'tråd' på dem?

Fra : Villy Erichsen

Dato : 06-07-03 03:08

In article <1fxnee5.1c5ycyv19e8k9aN%erling.korsoer@mail.dk>, Erling
Hansen <erling.korsoer@mail.dk> wrote:

> Hej.
> Du har ret - kører OS X - engelsk udgave - kan ikke finde 'favourites' -
> du har vel ikke en 'tråd' på dem?

Fra menuelinien er der et punkt der hedder "gå" - på dansk - det må vel
"Go" på engelsk - herunder er der et punkt der hedder favoritter -
markeret med et rødt hjerte

Fra : Erling Hansen

Dato : 06-07-03 11:30

Villy Erichsen <spam@hammel-by.dk> wrote:

> Fra menuelinien er der et punkt der hedder "gå" - på dansk - det må vel
> "Go" på engelsk - herunder er der et punkt der hedder favoritter -
> markeret med et rødt hjerte

Yep, det virkede ! Tak for hjælpen
mvh
erling