Safari - og fonte igen, igen
Fra : Storm

Dato : 03-07-03 20:04

Efter nogle dage med Safari som min "primær" browser, synes jeg rigtigt
godt om den. Dog er der fontproblemer jeg ikke kan styre.

Jeg kan ikke komme i tanke om andet der er installeret på min maskine de
sidste 14 dage hvor jeg har set problemet (udover at jeg har aktiveret
min ichat og imail).

Problemet er ikke på alle sider, men f.eks. hos Versiontracker:

http://home19.inet.tele.dk/storms/verstra.pdf

Bruger jeg Camino/Chimera er der ingen problemer, og fontvalget i de to
browsere har jeg gjort ens, for så vidt valgmulighederne tillader det.

Jeg fatter det ikke. Paster jeg teksten ind i TextEdit siger fonten:
Helvetica Fraction. Den har jeg godt nok, men den ligger uinstalleret og
er ikke aktiveret nogen steder fra. Det er måske heller ikke et bevis på
at det er denne font den tager?

Jeg har også fået problemet i Dictionary;

http://home19.inet.tele.dk/storms/diction.pdf

Det havde jeg også lige i starten, hvor jeg løste det ved at skifte font
i min PopChar. Det hjælper ikke nu, jeg kan ikke finde tråden
(dk.edb.mac, måske fordi det var en vild undertråd under et helt andet
emne

Jeg har kørt repair priviliges - logget ud - genstartet. Nogen hjælp?

--
Venlig hilsen Nina Storm