Safari 1.0.. er da ikke v1.0
Fra : Martin Bredthauer

Dato : 29-06-03 16:45

Da jeg har været på en uges ferie har jeg desværre ikke kunnet følge
WWDC i den forløbne uge.

(Underligt nok er det ikke noget min kone mener hun bør tage hensyn til
under planlægningen af ferien! Ja, ja man ligger jo som man har redt

Nå, men Safari skulle være kommet i en version 1.0... Øh hvor der den?
Alt hvad jeg får ned er den version 0.85, som man har kunnet hente på
nettet i den sidste tid.

--
Mvh Martin
| OpenOffice på MacOS X: www.talentmedia.dk/openoffice/ |

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 29-06-03 17:10

Martin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:

> [...]
>
> Nå, men Safari skulle være kommet i en version 1.0... Øh hvor der den?
> Alt hvad jeg får ned er den version 0.85, som man har kunnet hente på

Softwareupdate.

/Preben
--
Preben Bødker Nielsen

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 29-06-03 17:20

> Softwareupdate.

Jamen, det virkede ikke idet jeg jo i forvejen havde v 0.85 - godt nok i
en ikke helt officiel version.

Fra : Karl Antz

Dato : 29-06-03 17:12

> [...]

> Nå, men Safari skulle være kommet i en version 1.0... Øh hvor der den?
> Alt hvad jeg får ned er den version 0.85, som man har kunnet hente på

.... i en pirat-version

I Safari's About box står der 1.0(v.85)

Hilsen ka'l
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 29-06-03 17:20

Karl Antz <karl@antz.dk> wrote:

> I Safari's About box står der 1.0(v.85)

Okay, så er det den rigtige version jeg har fået ned.

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 29-06-03 17:18

Martin Bredthauer wrote:
> [...]
>
> Nå, men Safari skulle være kommet i en version 1.0... Øh hvor der den?
> Alt hvad jeg får ned er den version 0.85, som man har kunnet hente på

Hmm jeg ser det som om at den da ligger på forsiden af apple.com og på
apple.com/dk
Og den jeg har hentet er skam 1.0(v85)den største forskel er nok at den
ikke længere er BETA.
Prøv at download et eller andet, så vil du opdage at du ikke kan slette
din liste i downloadmanager. Du vil også opdage at der er dansk tekst på
den når den installeres mm.

Venligst
Henry Lerche Madsen

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 29-06-03 19:04

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> Prøv at download et eller andet, så vil du opdage at du ikke kan slette
> din liste i downloadmanager.

Vi er altså nogen der ikke har problemer på det punkt - til gengæld
viser den siderne på japansk...

mvh.
Kaj.
--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 29-06-03 19:12

> [...]

> Prøv at download et eller andet, så vil du opdage at du ikke kan slette
> din liste i downloadmanager. Du vil også opdage at der er dansk tekst på

Det er en "danskfejl". Skift sprog til fx engelsk, så kan du godt slette
i listen.

--
Venlig hilsen
Thomas Tvegaard

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 29-06-03 21:01

Thomas Tvegaard wrote:

> Det er en "danskfejl". Skift sprog til fx engelsk, så kan du godt slette
> i listen.

Det var da heldigt at det virker når sproget sættes til engelsk og ikke
Flamsk eller Tibitansk.
Jeg har ikke tænkt mig at ændre mit sprogvalg bare fordi at Apple smider
om sig med programmer fulde af bugs.

Jeg har fundet en anden løsning:

I "indstillinger" "generelt" vælger jeg "Slet overførselsliste" "Når
Safari sluttes"

HLM

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 29-06-03 20:11

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> Hmm jeg ser det som om at den da ligger på forsiden af apple.com og på
> apple.com/dk

Det har du ret i.

> Og den jeg har hentet er skam 1.0(v85)den største forskel er nok at den
> ikke længere er BETA.

Jeg tror jeg har fået tallet v.85 galt i halsen. Jeg troede at det var
en version 0.85 (v.85) og at version 1.0 ville hedde (v1.0). Men det
punktum hører vist til v'et. Så Safari er version 1.0 udgave 85...!?

Eller hva'?

> Prøv at download et eller andet, så vil du opdage at du ikke kan slette
> din liste i downloadmanager. Du vil også opdage at der er dansk tekst på
> den når den installeres mm.

Det at den er dansksproget har jeg set, så jeg må ha' den nyeste
version.

Nå pyt med det, jeg bruger alligevel Mozilla 1.5 til dagligt

Fra : Karl Antz

Dato : 29-06-03 20:37

Martin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:

> Så Safari er version 1.0 udgave 85...!?

Yep - på samme måde som systemversionen 10.2.6 osse kaldes for Build
6L60

hilsen ka'
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Jesper

Dato : 29-06-03 21:15

> [...]

> Nå, men Safari skulle være kommet i en version 1.0... Øh hvor der den?
> Alt hvad jeg får ned er den version 0.85, som man har kunnet hente på

0.85 er et build nummer mens 1.0 er versionsnummeret, så 0.85 er 1.0.
global village idiots. - Paul Ginsparg.