QuarkXPress 4.01 - Forkert tastatur (Windo~
Fra : Thomas Petersen

Dato : 04-12-00 12:51

Måske er det den forkerte gruppe (undskyld), men jeg forsøger

Ved opstart af min QuarkXPress 4.01 under Windows får jeg nedenstående fejl,
hvorefter programmet lukker sig selv ned....

"This version of QuarkXPress cannot be used with this keyboard (86)"

Hvad skal jeg gøre for at få programmet til at fungere???
(Uden at skifte tastatur - fysisk)

Med venlig hilsen
Thomas

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 04-12-00 15:30

Thomas Petersen <Thomas_Petersen@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>
> "This version of QuarkXPress cannot be used with this keyboard (86)"
>
> Hvad skal jeg gøre for at få programmet til at fungere???

Nope, det er et velkendt problem. Hvis din QuarkXPress er en engelsk
udgave, kan den kun køre, hvis tastaturet på maskinen er sat til engelsk
tastatur! Bravo, siger jeg bare!

Jeg er ikke helt klar over, om problemet eksisterer i Passport-udgaven,
men hvis det er den du har, så kunne du jo prøve at skifte sproget til
dansk i programmet og så se, om det har nogen effekt.

--
René