Sat af?
Fra : Flemming Svendsen

Dato : 10-07-03 08:48

Tidligere havde jeg et rigtigt pænt besøgstal på mine sider
http://home6.inet.tele.dk/flemclar/ - søgemaskinerne fandt hurtigt frem til
mig, blot med søgeord fra en af mine sider, men for et par måneder siden var
det pludselig slut.

Uanset hvad jeg skriver, bliver jeg end ikke fundet af Goggle.

Jeg mener ikke jeg har ændret noget.

Men min TDC-tæller holdt også op at virke, den stod konstant på 88888888.

Det mærkelige var at tælleren kunne aflæses fra en anden computer ude i
byen.

Jeg fjernede tælleren, men det ændrede ikke på søgninger.
(For tiden forsøger jeg mig med en anden tæller.)

Men hvordan får jeg søgemaskinerne til at virke igen??? No'en bud??
Venlig hilsen
Flemming Svendsen, Korsør.

Fra : Claus O

Dato : 10-07-03 10:22

"Flemming Svendsen" <zeus1@mail.dk> wrote

> [...]
> mig, blot med søgeord fra en af mine sider, men for et par måneder siden var

Når man læser dine koder ser det ud som du har 2x description og keywords,
hvis dette er at spamme google (som jo vist ellers ikke bruger meta tags meget)
kan det jo så ligge her? Om du så kan komme "på igen" uden ny URL, er der
sikkert andre der ved mere om?

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 11-07-03 05:39

> [...]
meget)
> kan det jo så ligge her? Om du så kan komme "på igen" uden ny URL, er der
********'
Tak for det.
Hvordan det er sket forstår jeg ikke rigtigt, men nu skulle det være rettet,
dog uden det ønskede resultat.
Flemming.

Fra : Claus O

Dato : 11-07-03 08:40

"Flemming Svendsen" <zeus1@mail.dk> wrote

> Hvordan det er sket forstår jeg ikke rigtigt, men nu skulle det være rettet,
> dog uden det ønskede resultat.

Det er de færreste sider som robotterne besøger dagligt, mere typisk
1 gang ugentligt/månedligt afhængig af diverse ting, såsom hvor tit den
selv konstatere updateringer mm. Og selve databasen *mener* jeg
kun opdateres *offentligt* en gang pr. måned, det kan dog også være
en gang pr. 14.dag.

Fra : Brian Tranholm

Dato : 10-07-03 11:44

Jeg kan se at du er blevet fjernet fra Open Directory, - slægtsforskning
(Google). Du kunne starte med at tilmelde dit link igen, og se hvad der
sker.
Link: http://dir.google.com/Top/World/Dansk/Samfund/Sl%C3%A6gtsforskning/
Din side står i Googles cached, så den har været der.

Altavista har heller ikke din hjemmeside. Har din side været nede i en
periode?

Du kan finde noget info om Google på:
http://www.google.com/webmasters/

Venlig hilsen
Brian Tranholm
Hjemmeside: www.1sted.dk

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 11-07-03 05:37

> [...]
> Link: http://dir.google.com/Top/World/Dansk/Samfund/Sl%C3%A6gtsforskning/
> Din side står i Googles cached, så den har været der.

Ja, du har ret i at siden har været der, men når jeg tilmelder mig igen, får
jeg beskeden at den allerede er tilmeldt!

> Altavista har heller ikke din hjemmeside. Har din side været nede i en
> periode?

Nej siden har ikke været nede, den har kørt uden afbrydelser i flere år.
Jeg finder det besynderligt, og har vist ikke andre steder end her finde
hjælp :,-)
Flemming.

Fra : Claus O

Dato : 11-07-03 08:36

> [...]

> Nej siden har ikke været nede, den har kørt uden afbrydelser i flere år.
> Jeg finder det besynderligt, og har vist ikke andre steder end her finde

Jo, du kan godt skrive til Google eks, men iflg. anden post er du jo
heller ikke med der. Men selvom Google er store, har jeg tidl. fået
svar ifm. google groups, så man kan komme igennem.
Som jeg husker siden havde du meget liggende, så det smarteste var
måske at få det placeret under et nyt navn (det må din tdc kunne ændre,
hvis du ikke selv kan som man kan hos eks. get2net hvor man har et
kontonr. som man selv kan ændre til et navn) og så tilmelde siden igen,
diverse steder. Vedr. yderligere hjælp kan du prøve at ligge spørgsmålet
i hr. svendsens forum her: http://www.joyzone.dk/sw159.asp